♔︎
𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻.
𝓣𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓸𝓷 𝔀𝓱𝓲𝓬𝓱 𝓱𝓮𝓻 𝓻𝓮𝓰𝓲𝓷 𝓲𝓼 𝓫𝓪𝓼𝓮𝓭.𝓣𝓸𝓾𝓬𝓱 𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓪𝓽𝓸𝓻 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓵𝓵.
𝓗𝓮𝓻 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓲𝓶𝓼𝓮𝓵𝓯.♔︎
𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚑𝚞𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚊𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚙𝚙𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚂𝚒𝚗𝚐𝚑𝚊 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚘𝚗 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚐𝚘𝚕𝚍 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚒𝚙𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚙𝚊𝚕𝚊𝚌𝚎. 𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚜𝚌𝚘𝚛𝚝 𝚖𝚎𝚗, 𝙰𝚍𝚑𝚛𝚒𝚔𝚊 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚕𝚘𝚛𝚢. 𝙷𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚞𝚛𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙾𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚏𝚏, 𝚍𝚒𝚜𝚛𝚎𝚐𝚊𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚞𝚛𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚛𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚏𝚎𝚎𝚝.
𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚗𝚌𝚎. 𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚞𝚗𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚙𝚊𝚒𝚛 𝚘𝚏 𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝙰𝚍𝚑𝚛𝚒𝚔𝚊'𝚜 𝚠𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚙𝚙𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚝𝚛𝚘𝚘𝚙 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖. 𝙷𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚍𝚎𝚟𝚘𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚢 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚍𝚒𝚜𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙰𝚍𝚑𝚛𝚒𝚔𝚊 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚞𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖, 𝚅𝚊𝚛𝚍𝚑𝚊𝚗 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚙 𝚑𝚊𝚠𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐. 𝚁𝚎𝚌𝚘𝚐𝚗𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚊𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚎𝚞𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚛𝚎. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚣𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛'𝚜 𝚋𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝. 𝚂𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝.
YOU ARE READING
❛𝐑𝐨𝐬𝐞 𝐀𝐧𝐝 𝐕𝐞𝐧𝐨𝐦❜
Romance𝐈𝐧𝐜𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐥𝐞. A magestic island present in heart of Indian Ocean. Monarchy is still intact there with iron fist. The strongest kingdom of the world with most powerful and ruthless army. ❛𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 �...