Cand am coborat scarile,Eve s-a dezechilibrat si a cazut.
- Aaa...!Ma doare!o aud din spatele meu.
Ma intorc si o vad stand pe jos si tinandu-se de un picior.M-am dus la ea si am intrebat-o cum a cazut,ea raspunzand ca nu stie cum dar s-a dezechilibrat.Baietii,auzind strigatele,ai eu venit imediat.Cand au vazut-o,au dus-o imediat la spital.
Ajunsi acolo,ne-am intalnit cu paparazzi,acestia punand tot felul de intrebari ciudate ,vazand ca Eve era dusa in brate de Louis.Ei,de aceasta data,nu au raspuns la nicio intrebare si su intrat direct in spital.Acolo au fost ajutati de o asistenta iar Eve a intrat in cabinetul unui doctor.
Dupa o consultatie de cateva minute,domnul doctor iese si ne spune ca Eve si-a rupt picuorul si ca va trebui sa stea doua luni cu el in ghips.
Cand am auzit,nu am stiut ce sa spun,mai intai ne-am ratacit prin Londra,apoi ne-am pierdut casa in care trebuia sa stam si acum asta.Era cea mai urata vacanta.Parca imi venea sa plang,insa m-am abtinut.Dupa inca zece minute in care doctorul i-a pus ghipsul,noi am plecat.Eve,a fost luata in brate tot de Louis iar dupa alte zece minute de condus am ajuns acasa.Louis a pus-o pe canapea.
- Imi pare rau!Sunt o impiedicata!Asta va mai trebuia acum,o fata care nu isi poate lua singura nici macar un pahar de apa.Imi pare rau!ne spunea Eve cu lacrimi in ochi.
- Nu,nu,nu!Nu plange!Te rog!Nu e nicio problema!spunea Liam foarte impacientat.
-Da!Nu plange!Vom avea noi grija de tine!spune Niall in timp ce o lua in brate.
- Da Eve!Stai linistita,vor avea ei grija de tine!spun eu in timp ce pun accent pe “ei”.
Cand au auzit,au inceput sa rada de micuta mea gluma.A ras chiar si Eve ceea ce era foarte bine!Baietii au decis ca mai bine ne uitam la un film,ceea ce am si facut.Au lasat-o pe Eve sa decida ce filn vom vedea pentru ca,dupa cum spuneau ei,ea va fi rasfatata casei Ea a ales o comedie draguta.Am ras mult,iar,pe la 12 jumatate,am decis ca este timpul de culcare.Liam a luat-o pe Eve si a dus-o la mine in camera,in baie pentru a face dus.
Eu am ajutat-o sa se dezbrace,iar dupa zece minute,ma striga sa o ajut sa se schimbe.Am ajutat-o,iar apoi Niall a venit s-o puna in pat.Eve se simtea foarte bine pentru ca toata lumea face ce vroia ea,cand vroia ea.Dupa ce am facut si eu un dus,am adormit amandoua.
Dimineata,pe la 8,ne-am trezit,ne-am imbracat iar eu l-am chemat pe Harry sa o duca pe Eve jos.
Eu m-am gandit sa le fac o surpriza baietilor si prietenei mele si sa le fac micul dejun.
M-am decis sa fac clatite pentru ca erau foarte usor de facut.Am cautat ingrendiente si am inceput Dupa ce era gata aluatul,Harry a intrat in bucatarie.
- Grozav!Mi-ai stricat surpriza!spun eu foarte nervoasa.
- Ce surpriza?ma intreaba el confuz.
- Intentionam sa va fac clatite,dar acum nu mai are rost!
- Ba da!Continua!Te ajut!
Si asa am inceput sa pregatim tigaia de clatite,cand ma trezesc cu ceva alb pe fata.
Era faina.Harry a aruncat-o.Eu nu am vrut sa fiu mai prejos asa ca am aruncat si eu cu faina.Asa am inceput al 3-lea Razboi Mondial.Am inceput sa ne batem cu tot ce am gasit prin bucatarie,inclusiv aluatul de clatite.Cand baietii au auzit tipetele noastre,au venit si ei in bucatarie si ni s-au alaturat.
- Ce se intampla acolo?Ce faceti?se auzea Eve din living.
Noi nu raspundeam doar radean si ne bateam cu mancare.Dupa zece minute de bataie,ne-am oprit pentru ca am golit toata bucataria
- Poftim?!Nu mai sunt morcovi?Nu se poate!spunea Louis foarte panicat.
- Louis,vom merge la cumparaturi.Stai linistit!ii spunea Liam foarte calm.
Eram foarte murdari,plini de mancare.Aveam faina,oua,aluat de clatite,iaurt,bucatele de rosii si paine peste tot.Cand am iesit din bucatarie,Eve ne-a intrebat:
- Ce s-a intamplat?Ce ati facut acolo?Ce e cu voi asa?Si tu Liam...?
- Scuze,a fost vina mea!Am vrut sa le fac o surpriza si am inceput sa gatesc si...spun eu lasand capul in jos.
- Ba nu!A fost vina mea pentru ca eu am inceput bataia!spunea Harry
- Da,da!Chiar a fost vina lui!au spus baietii in cor,in timp ce Harry facea o fata confuza.
- Bine!Va iert!Acum trebuie sa va schimbati.Sus!ne spunea Eve cu un ton asemanator ca cel al mamei atunci cand e suparata pe mine.
Noi am fugit la etaj,iar in jumatate de ora am fost gata.Eve deja adormise pe canapea.
Era asa draguta!Daca ea dormea,am decis ca noi ss plecam prin oras.I-am lasat un bilet,doua sandvis-uri,o telecomanda si am plecat.
Baietii mi-au spus ca ma vor duce intr-un parc de distractii foarte dragut de undeva de la marginea orasului.Eu am acceptat pentru ca imi plac foarte mult aceste tipuri de parc.
- Ce mare e!spun eu uimita.
- Da!Asa e!raspunde Zayn in timp ce abea se abtinea sa nu rada probabil de fata pe care am facut-o cand am vazut parcul.
Intai,am fost la un cinematograf in aer liber si am vazut un film horror destul de dur.Mi-a fost foarte frica dar am rezistat pana s-a terminat.Apoi,am fost sa mancam cate un hot dog(Niall mancand cinci,pentru ca,dupa cum spunea el,are nevoie de hrana pentru ca este in crestere,el avand nousaprezece ani).Dupa ce am terminat,ne-am dat in niste masinarii foarte dragute si am mancat multa vata de zahar.Eu mi-am luat aparatul foti,asa ca am facut multe poze.Sunt pasionata de fotografie,asa ca pozele au iesit foarte bine.
Dupa cateva ore bune petrecute in parc,am decis sa ne intoarcem acasa,noi crezand ca Eve este destul de ingrijorata.Insa,cand am ajuns,Eve inca dormea exact in aceeasi pozitie in care am lasat-o.
Baietii s-au dus imediat in camere insa eu am ramas cu Eve pentru a-i spune:
- Ai avut dreptate!Baietii nu sunt asa rai cum am crezut!Chiar sunt foarte draguti!
Apoi am fugit la mine in camera.
Hey lumeee...Vreau sa va multumesc pentru ca imi cititi fan-ficul care nu este asa genial!As dori totusi sa imi spuneti ce sa mai schimb pentru ca e important pentru mine ca voi sa imi spuneti ce credeti.Vreau pareri!!Nu conteaza daca sunt negative sau pozitive.
PS:Nu vreau jigniri!Nu imi plac deloc!Cui nu ii place povestea,asta e! :D
Oricum eu va iubesc si va multumesc again!!! <3
CITEȘTI
Peripetii in Londra(Prietenie adevarata)----One Direction fan-fic
FanfikceAceasta este o poveste despre doua fete,Teo si Eve,care vor avea o vara de neuitat la Paris.Acestea vor avea parte de cateva peripetii chiar din prima zi a sosirii lor,din vina baietilor de la One Direction bineinteles :)))).Sper sa va placa