Bölüm 1

1K 35 86
                                    

Yukarıdaki şey o kadar mükemmel ki lütfen bölüme geçmeden önce izleyin... birdelikatil özellikle sen izle lan artık.

TAEHYUNG= 17 yaşında

YOONGİ= 22 yaşında

Kitapta diğer üyeler olur mu bilmiyorum ama şimdilik koymayı düşünmüyorum. Hemen üye ayrımı yapıyor gibi saçma sapan şeyler söylemeyin diğer üyeler içinde kitaplar yayımlamayı planlıyorum. 

SMUT YOK. 

REKLAM YAPMAYIN LÜTFEN.

Kitabı kaldırıp tekrar yayınladım edit yeteneği olan biri kitap tanıtım editi yaparsa s evinirim ileride duyu bölimünü tanıtım olarak atacağım çünkü.

Kitap başta birdelikatil olmak üzere tüm okuyanlara ithaf edilmiştir.

15.06.2021 

"Çıkarın beni buradan" elleri vurmaktan tahriş olan genç sinirle soludu.

İçinde bulunduğu duruma anlam veremiyordu. Akşam uyandığında boyunu geçen bir beşikte olmayı beklemiyordu. Tekrar bağırdı "kime diyorum ulan? Çıkarın beni"

Önce adım seslerini duydu daha sonraysa odanın kapısı açıldı. İçeri giren Yoongi küçüğün olduğu beşiğe ilerleyip "günaydın bebeğim" dedi.

Taehyung daha önce hiç görmediği bu adamın onu kucağına alıp "bebeğim" demesine anlam verememişti.

"Ne bebeği ulan indir beni." Sesi olabildiğince sinirli çıkmıştı.

Yoongi kaşlarını çatıp "büyüklerine karşı saygılı olmalısın TaeTae" demiş ve kucağındaki çocukla aşağı kata inmeye başlamıştı.

Taehyung uslu durmayıp debelenmeye ayaklarını gelişi güzel sallamaya başlamıştı.

"Bıraksana kardeşim beni. Alo kime diyorum söylediklerim oraya ulaşmıyor mu?" Yoongi Tae'yi hiç takmadan merdivenlerden inip salona geçmişti bile.

Kucağındaki Tae ile koltuğa oturup çocuğu kendisine çevirdi.

"Tae seni bir kere daha uyarmayacağım. Ya uslu bir çocuk olup beni dinlersin ya da sana ceza veririm" dedi. Sesi bakışlarının aksine sertti.

Taehyung "olmuyorum ulan uslu falan olmuyorum sana mı soracağım dallama?" Demişti. (ŞWFLHFÖFKMFFKFMFLŞSLFLFLLFTLH çok pardon ama içimde kalmamalıydı devam edin siz)

Yoongi Tae'yi kollarından tutup biraz daha yaklaştırmıştı kendisine. Çocuğu incitmemeye çalışıyordu "Taehyung bebeğim, sana zarar vermemeye çalışıyorum ama zorlama lütfen canım(!)" Dişlerinin arasından tıslamıştı.

Tae kendisine sinirle bakan adama kafa tutmamaya karar vermişti. Ama daha sonra kucağında olduğu aklına gelince kollarından kurtulmaya çalışmıştı.

Tae ne kadar hareket ederse Yoongi o kadar sıkı tutuyordu çocuğu. Sonunda çıkamayacağını anlayıp durmuştu.

Yoongi ''aferin küçük velet'' diyip yanağını sulu sulu öpmüştü. (Abi küçük velet ne ya kdjfkudhfhjyudlb)

''Velet senin babandır'' dedi. Tae ne dediğini daha sonra idrak  edip elini alnına vurmuştu ''özür dilerim ya babana laf etmek istememiştim'' demişti. Yoongi küçük olanın masum bakışlarını görüp gülmüş ve ''anlatmam gereken şeyler var tatlım, uslu bir bebek ol ve sözümü kesme'' demişti. 

Ama Tae sadece bebek, demesine takılmıştı ''bak kardeşim kaç kere daha söylemem gerekiyor ben bebek değilim. Ben 17 yaşında bir gencim'' dedi. Boyunun ve görüntüsünün 14-15 yaşındaki bir çocuğa benzediğini bilmiyordu tabi. 

''TaeTae sözümü kesmeyi bırakacak mısın?'' sert sesi yine kendini belli etmişti yoongi'nin. ''Tamam ya ne kızıyon''

''Taecim bundan sonra burada kalacaksın.'' Taehyung tam itiraz edecekken yoongi konuşmaya devam etmişti. ''Hiç öyle kaşlarını çatıp bakma o baban olacak adamın sana neler yaptığını ikimizde çok iyi biliyoruz. Sana neden bebeğim diyorum biliyor musun?'' Taehyung kafasını sağa sola sallamıştı. ''Çünkü bundan sonra bebek gibi davranacaksın. Age play'i hiç duydun mu?'' bu seferde kafasını aşağı yukarı sallamıştı tabi bir süre sonra bağırmayı unutmamıştı ''ben hayatta bez takmam hiç bir güç bana bez takamaz mamada yemem''

''Sana bez takmayacağım bir tanem psikolojini bozmak istemeyiz ve tabi ki mama yiyeceksin. Biraz gerçekçi olalım Tae mama seni doyurmaz ve güçten düşersin o yüzden normal yemeklerde yiyeceksin'' demişti. Tae ''ya kabul etmezsem?'' diye sormuştu. Bir yabancının evinde kalmak her ne kadar korkunç gelse de eğer eve giderse babası her zamanki gibi demediğini bırakmayacak ve dövecekti.

''Kabul etmeme gibi bir şansın yok bebeğim ve unutmadan bana babacığım demelisin ve eğer yaramaz bir bebek olursan sana ceza veririm.'' 

''C-ceza mı? Beni dövecek misin?'' korkulu gözlerle bakıyordu. Yoongi en yumuşak ses tonuyla ''Aish! Hayır bebeğim sana asla vurmam. Ama ağzına acı biber sürerim'' demişti. Tae rahatlayıp bir ''uh!'' Sesi çıkartmıştı. 

Daha sonraysa ''susadım ulan ben'' demişti. Yoongi çatık kaşlarını Tae'ye çevirip ''daha az önce saygılı olmalısın dedim Tae'' demişti, ya da bağırmıştı desek daha doğru olur.

Tae ''pardon ama ismini cismini bilmiyorum'' diyip kendini haklı çıkartmıştı. Yoongi ''adım Min Yoongi sen sormadan söyleyim 22 yaşındayım ve evden kontrol ettiğim bir şirketim var'' demişti.(o nasıl oluyo? Kendimle çelişiyorum)

"Zenginsin yani?" Diye sorumuştu Tae.

"Evet bebeğim babacığın zengin" Tae ellerini çırpıp sessizce "sonunda para be" demişti. Tabi dibinde olan Yoongi duyup kıkırdamış ve "hadi yemek yiyelim" diyerek Tae yi kucağına almıştı.

"Ya bak benim ayaklarım var çok güzeller yürümem için varlar beni indirsen ben kendim yürüsem olmaz mı?"

"Tae bir şey daha demen gerekmiyor mu?" Tek kaşını kaldırmıştı yoongi.

"Ne demem gerekiyor ki... Haa... şey umm şey lütfen ba-babacığım" utançla başını eğmişti.

"Hayır Tae kucağımda duracaksın ve babacığın senin o minik karnını doyuracak"

Taehyung kafasını aşağı yukarı sallamakla yetinmişti.

Yoongi Taeyi tezgaha oturtup Tae uyanmadan önce hazırladığı etleri ve Taenin mamasını masaya taşımıştı. Bardakları ve içecekleri götürünce masa hazır olmuştu. Merakla kendisini izleyen bedeni kucaklayıp "yemek vakti" demişti.

Taeyi mama sandalyesine oturttuğunda tae gözlerini doldurmuştu bile "çıkar lütfen" demişti. Yoongi "eğer ordan çıkarırsam kucağıma oturturum" demiş ve çocuğun mızmızlanmasını engellemişti.

Tae önüne küçük parçalar halinde getirilmiş olan ete çatalı saplayacakken yoongi çatalı alıp kendisi yedirmeye başlamıştı. Önce et daha sonra mamasını zorlanarak ta olsa yemiş ve onun için yemek vakti sona ermişti. Yoongide yemeğini yediğinde Taeyi mama sandalyesinden çıkartmış ve kucağında hoplatmıştı.

"Çooook sıkıldım" dediğinde "Tae görmezden gelmeye çalışıyorum ama ne zaman babacığım diyeceksin sinirlenmeye başlıyorum" demişti. Sesi korkunç çıkıyordu.

"Ş-şey ben çok sıkıldım babacığım" kekelemişti tae. Yoongi taeyi bir kere daha kucağında zıplatıp ''hadi oyun oynayalım bebeğim'' demişti...







Eveeeeet benden bu kadar bölümü 16.06.2021 tarihi saat 20:25 te yazmayı bitirdim ve şimdi 2. bölümü yazmaya gidiyorum. Kendinize iyi bakın. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

Yayımlama tarihi- 21 haziran Pazartesi sabah 04:23

İkinci yayımlama tarihi- 25 Ağustos Çarşamba

CHİLDLİKE  *TAEGİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin