Çok sinirliyim elim ayağım titriyor resmen. Bir insan bu kadar salak olmamalı!
Oh üzgünüm merhaba sevgili günlüğüm. Sakinleşip öyle geldim. Şimdi sana her şeyi anlatıyorum.
Okulda ilk haftam, o küçük baş belası yüzünden pek yalnız geçmese de onun olmadığı zamanlar yalnız geçti. En azından kafamı dinledim o zamanlar ama bana asıl tuhaf gelen ilk gün benimle ilgili her şeyi merak eden onca kişinin diğer günler benimle neden bir diyaloğa girmek istemediği. Gerçi az çok tahmin ediyorum. İlk gün az çok birilerine atarlanmıștım çok soru soruyorlar diye. Biraz da sert duran bir insanım bunun farkındayım. Kim böyle biriyle konuşmak ister ki değil mi? Ruh hastası falan olmalı sanırım ki Jungwon bunu istiyor. Jungwon... Adını sana söylemedim daha önce değil mi? Neyse öğrenmiş oldun.
Zaten sinirli olmamın sebebi kendisiyken direk konuya girmeliyim sanırım. Cuma günü, sınıf öğretmenimizin doldurmam için verdiği ufak bir öğrenci tanıma formunu doldurup odasına getirmiştim ama içeride bir tuhaflık sezip masanın altına baktığımda geçen hafta boyu peşimden ayrılmayan Jungwon'la karşılaştım. Beni görünce rahatlayıp çıktı oradan elinde de bir dosya vardı. Tam dosyanın ne olduğunu ve neden orada olduğunu soracaktım ki kapı açıldı ve sınıf öğretmenim bizi Jungwon'un elindeki sınav soruları ile görünce kolumuzdan tuttuğu gibi müdürün odasına götürdü. Adamda manyak mıdır nedir laf da anlatamadım bir şey yapmadım ben diye, dinlemedi bir türlü beni. En sonunda bağıracaktım ama kendimi frenledim neyseki ve psikoloğumn her zaman söylediği gibi derin bir nefes alıp içimden ona kadar saydım. (Bayan Kim! dediklerinizi ciddiye alıyorum bu da örneği.)
O sırada müdürün odasına geldik tabi çoktan. Müdüre diyorum ki ben masumum Bay Min, ama yok adam beni dinlemiyor ki. Verdi bize bir haftalık cezayı yolladı.
Ceza da bari insaflı olsaydı ama yok koskoca okulda dizilerdeki gibi spor salonu varken adam bize tuvalet paspaslama cezası verdi. Tuvalet ya tuvalet! O tuvaletlerde neler yapıyorlar kim bilir! Bak yine sinirlendim. Bugün de cezanın ilk günü yani lanet pazartesiydi. Tuvaletleri temizlediğimi hatırlayınca da daha çok sinirlendim bak görüyor musun!? Lanet olası Yang Jungwon, hepsi senin suçun. O koku aklıma geldikçe öfkeleniyorum.
Görüşürüz sevgili günlük. Şimdi sakinleşmem gerek.
Park Jay
-05.04.2050-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, dear diary, we fell apart - [jaywon] ✔
Fanfiction"Oh, dear diary, we fell apart Welcome to the life of Electra Heart" @sohnylv 'nin "Oh dear diary, i met a boy" kitabının devamı niteliğindedir. Onu da okumanızı rica ederim.