Eleştiri Makinesi

516 30 5
                                    

Merhaba arkadaşlar, Ben Rabia yani kalemoksijenken hatırlarsınız ki bir çoğumuzun üye olduğu facebook grubu Wattpad Türkiye'de bir durum paylaşarak eleştiri grubu kurarak ortak bir hesap açmak istediğimi söylemiştim. Buna gelen tepkiler çok mutlu etti beni. Yedi veya sekiz kişilik istediğim gruba on ya da on beş kişi girmek istedi. Biz şuanlık yedi kişilik bir eleştiri grubu oluşturmuş bulunuyoruz. Aramıza katılmak isteyen herkese teşekkürler. Şuanda elimizde eleştirmek üzere otuz kadar hikaye var. Bize güvendiğiniz için teşekkürler. Kitabın amacına gelirsek hepimizin rahatsız olduğu bir konu var değil mi? O kadar güzel, keşfedilmeyi bekleyen cevherler varken, Türkçeyi katleden, saçma sapan hikâyelerin milyonlarca okuyucusu olup, gecesini gündüzüne katan, her bir satırı on kere didikleyenlerin hikâyelerinin çok az okuyucusu olması? Hiç keşfedilmemesi? İşte biz de bunun önüne geçmek için çabalıyoruz. Hem hikâyenizi daha fazla insanın tanıması ve sizin kaliteli hikâyelere ulaşmanız için elimizden geldiğince her şeyi yapmaya çalışıyoruz. Kitaplarınızı yedi farklı kişinin ağzından eleştirilip, hatalarınızı görmenizi ve insanların istediği türden hikayelere ulaşmasını sağlamak istiyoruz. Umarım bu konuda bizi desteklersiniz, çünkü biz, siz olmadan bir hiçiz. Her gününüzün kitaplı geçmesi dileğiyle!..

Grubun En Delisi: Rabia Aktaş

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı: kalemoksijenken

Rabia 'ya kendini kısaca özetle dersek: On beş yaşında deli dolu açık konuşan bir kız olarak bu grubun en delisiyim lütfen eleştirilerime kırılmayınız , iyi okumalar

Grubun Sevecen Kızı: Nazlı Durak

Kişisel hesabının Kullanıcı Adı: İlzanist

Nazlı'ya kısaca kendini özetle dersek: On altı yasında çılgınlık sınırlarını aşmış bir kızım. Grubun her ne kadar sevecen kızı olsam da deliler arasında yer alıyorum. Her türlü yorumu açıkça dile getiririm kırılmamanız dileğiyle :)

Grubun Toplayıcı Kızı Adeta Ablası: İrem Berfin.

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı: viniaskk.

Berfin'e kısaca kendini özetle dersek: On beş yaşındayım Grubun delilerindenim objektifim yorumlarıma kırılmayın eleştirmek benim işimdir. Şimdiden keyifli okumalar.

Grubun En Çılgını : Ecem Dilara Dulkadir

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı: okurdaokurlar

Ecem 'e kısaca kendini özetle dersek: Selam ben Ecem iyi anlaşacağımızı umuyorum tabi damarıma basılmadıkça. Sert eleştiri yaparım bu yüzden darılmaca yok. Ve bu grubun diğer 6 üyesinde de olduğu gibi bende de oldukça fazlasıyla delilik mevcuttur.

Grubun En Sessiz Kızı: Nazlı Hakbilir.

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı:20nazli00

Nazlı'ya kısaca kendini özetle dersek: Grubun en sessiziyim ama eleştirilerimde sert olabiliyorum. Türkçesi varken yabancı kelimelerin kullanılması konusunda hassasım. Eleştirilerimde her şeyi göz önünde tutmaya çalışıyorum.

Grubun En Komik Kızı: Beyzanur Kürüm

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı: bayzaaaaa

Beyza'ya kısaca kendini özetle dersek: Alınganım ama arkadaş canlısıyım yani bana göre. Komik olmayı seviyorum. Moda benim zaafım. Bazen ukala olabiliyorum ama çevrem bunların bir şaka olduğunu biliyorlar. Tamam arkadaş canlısıyım ama biraz da asosyalim. Müzik dinlemeye bayılıyorum. Sözlerini bilmesem de mırıldanmayı seviyorum. Tamam belki cümlelerim birbirinden alakasız olmuş olabilir. Kendimi ifade etmekte biraz sorunlar yaşıyorum. Bana katlandığınız için teşekkürler.

Grubun En Gizemli Kızı: Melisa Yünlü

Kişisel Hesabının Kullanıcı Adı: daretolie

Melisa'ya kısaca kendini anlat dersek: Kendimi kısaca tanıtmak benim için fazlasıyla zor geliyor, ama deniyeceğim. Kitap okumayı moda olmadan önce sevmiş, hayal dünyası fazlasıyla gelişmiş ve dışarıdan masum içinde volkanlar patlayan bir jüpiterliyim. ^_^

Eleştiri MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin