𝟑𝟏.𝟎𝟏.𝟐𝟐

141 19 10
                                    


✁✁✁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✁✁✁

Hey,

Bu diğerinden farklı bir not ya da mektup, adına ne dersen işte. Bu sana yeni yerimden yazdığım ilk mektup olacak. Tarihlerden de anlayacağın üzere bundan önce okuduklarını aramızda sayılamayacak kadar çok mesafenin olmadığı zamanlarda yazmıştım. 

Ancak şimdi biraz zorlanıyorum çünkü yazmayalı uzun zaman oldu. Bir yıl kadar..

Durum güncellemesi ister misin?

Peki, başlıyorum.

Öncelikle, içimden bir ses Instagram hesabını seni takip edebileyim diye gizlemediğini söylüyor. Şu anda sana dair bildiğim tek şey dışarıdan iyi göründüğün. Sağlığına dikkat etmen beni sevindirdi. Bir de uzun saçların.. Yakışmış.  Her neyse, artık hesabını gizleyebilirsin Jaehyun.

Durup dururken neden bunları gönderip kendini hatırlatıyorsun diye soruyor musun? 

Aslında amacım kendimi hatırlatmak değildi. Gitmeden önce içimde bastırdıklarımı yazmıştım bu kağıtlara. Susmak bazen yorucu oluyor çünkü. Ama artık, bunların bende kalmasına gerek yok. Hafiflemem lazım Jaehyun, bunun için de bu zarfların sahiplerine ulaşması gerekiyordu. Burada anlaştığımızı düşünüyorum.

Bana gelirsek..

Merak ediyor musun bilmem ama ben iyiyim.

Başlarda zorlandım. Yeni bir ülke, yeni ülkenin tanımadığım insanları, bana yabancı olan kültürleri ve yalnızca birkaç kelimesine hakim olduğum dilleri..

Önce bir kafede çalışmaya başladım. İngilizceyle idare ediyordum ama sadece ingilizce yeterli değildi tabii ki. Bir kursa yazıldım, kendime minik bir sözlük aldım. Ev ayarlayabilecek kadar da avans almıştım önceden.

Şanslıydım ki ev bulmam çok zor olmadı. Eşyaları da yeniydi hem. Ev sahibim de çok tatlı bir teyze. Arada ona misafirliğe bile gidiyorum.

Hayatım bir süre işle ev arasında geçti. Eve gelince de bol bol dizi izliyordum. Bu şekilde ülkenin dilini öğrenmem daha kolay ve eğlenceli olur diye düşündüm. 

Bir süre kafede idare ettikten sonra ayrıldım oradan. Şu anda bir kütüphanede çalışıyorum. Orada arkadaşlarım da var. Yalnız hissetmiyorum. Evimde de minik bir kütüphanem var artık. Okudukça biriktiriyorum yeteri kadar birikince de ihtiyacı olanlara dağıtıyorum. Sonra boş kitaplığı tekrar doldurma serüvenim başlıyor.

Ve yeni bir şey daha var..

Resim yapmaya başladım!

Çılgınca geliyor sana biliyorum, elim kalem tutmaz pek ama Ty giderek iyiye gittiğimi söylüyor.

Fotoğraf çekmeyi severim bilirsin. Burada o kadar güzel yerler var ki... Boş zamanlarımda mutlaka bu doğa harikası yerlere gidiyorum ama yine de daha gidemediğim yerler, göremediğim yapılar var.

Tüm bunları, senden kaçarak değil de seninle birlikte deneyimlemek daha güzel olabilirdi.

Her neyse. Bu kez uzun yazdım. Ana dilimi unuttuğumu düşünmeye başlayacağım çünkü iki saattir bu yazıyla uğraşıyorum.

Burası çok güzel Jaehyun-ie. Bana iyi geldi ve ben iyileşiyorum galiba.

Sende bıraktığım ruhum, canlanarak çok daha farklı bir şekilde bana geri döndü sanki. Ben kendimi buldum. Artık pazartesiler de beni korkutmuyor. Yine seviyorum onları çünkü her şey bir pazartesi günü başlamıştı değil mi?

Bu arada başta yazmayı unutmuşum. Bu sana benden gelecek olan son mektuptu.

Kendine iyi bak.. Seni seviyorum Jaehyun.

Eski arkadaşın, Hea

24.01.22

✁✁✁

✁✁✁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝙏𝙝𝙚 𝙈𝙤𝙣𝙙𝙖𝙮 ❧ 𝙅𝙪𝙣𝙜 𝙅𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin