Adsız Bölüm 2

68 7 0
                                    

''Telegraph, bizi her zaman yanıtlamak isteyen dünyanın en büyük yıldızlarından birine birkaç soru sordu.

Telegraph son zamanlarda büyük bir kitleye hitap eden, müziğin en büyük yıldızı ve en güzel kişisiyle birlikteydi. Buradaki özel röportajı okumayı unutmayın. Ayrıca, yirmi beş yaşındaki süperstar'a sormak için fazladan birkaç tane daha sorumuz vardı.

¤ En son ne zaman biriyle aranda tatsızlık yaşandı?

-Geçen gece. Bu adama karşı samimi değildim, umursamamaya çalışıyordum. Çünkü hakkında birkaç şey duyduğum 'Oyun' kitabından [Neil Strauss] bir şeyler yapmaya çalışıyordu. Hepimiz bir gösteriyi izlemek için oradaydık ve o çıkageldi ve iltifat - eleştiri karışımı bir şekilde konuşuyordu. Saçlarıma bakıp ''Saçlarını nerede boyattın? Diplerini görebiliyorum.'' dedi. Saçlarımı beğendiğini söylüyordu peki bu davranışı nereye koyulacaktı? Bu, bazı adamların kız tavlamaya çalışırken yaptıkları bir şey. Kızları aşağı çekmek istiyorlar ve o (kız) olumlu bir hareketini görmek için yalvarır hale geliyor. Bu yüzden ona en son şunu söyledim: ''İnsanların ne yapmaya çalıştığını bilmediğini mi sanıyorsun? Açıkçası senin bir aptal olduğunu düşünüyorum. Herkes okudu o kitabı!''

¤ En son aldığın mesaj neydi / nasıldı?

-(Telefonunu kontrol ediyor.) En son mesajı gönderen Ed! [Ed Sheeran] ''HAIM ve benim tam sağımda oturuyorsun. (Grammy'de) Ve şu an aynen şöyle düşünüyor gibi gözüküyorsun: 'Evet, aman Tanrım! Mutluyum, bu yıl gerçekten iyi bir takımım var; ben, Sam [Smith], HAIM, Ed - yeterince iyi bir ekip. Hepimiz birbirimizi tanıyoruz, hepimiz birbirimizi seviyoruz, hepsi dans edecek kadar iyi insanlar.' '' diyor. (Gülüyor.)

¤ Okuduğun en son kitap neydi?

-Ava Gardner: Gizli konuşmalar, Peter Evans'ın kitabı. Bu bir gazetecinin Ava Gardner hakkında yazdığı kitap; zaman onunla, onun dış merkezliği ile ve eski Hollywood hikayeleriyle geçiyor. Büyüleyici.

¤ Sevdiğini düşündüğün son albüm neydi?

-EP'ler sayılır mı? Borns' Candy ve James Bay'ın EP'lerini gerçekten çok sevdim. James'i geçen gece bir konserde gördüm - Yani, bu bir konser değildi, bir endüstri gösterimiydi, ama gerçekten iyiydi.

¤ İzlediğin son film neydi?

-The Imitation Game (İmitasyon Oyunu). Aman Tanrım, bu çok harika bir şey - Kesinlikle izlemelisin.

¤ En son neye kahkaha atarak güldün?

-Geçen gece. Biraz içmiştim - İçtiğimde çok fazla gülerim. Her şey bana komik gelir. Ben ve Abigail (Anderson, liseden en iyi arkadaşı) suşhi yemeye gitmiştik ve bu gerçekten iyiydi, bunun eğlendirici olduğunu düşündük. Çok fazla içmedim.

¤ Ve son olarak, en son ne zaman ağladın?

-Hayranlarımdan birinin, gönderdiğim hediyeyi açarken çekilmiş videosunu izliyordum. Bir İngiliz'di, Johnnie. Sevgililer Gününde hediye gönderdiğim kişilerden biriydi. On altı yaşında ve kelimenin tam anlamıyla en kıymetli insan. Üzücü ya da onun gibi bir şey değildi, ama sonunda bana bir teşekkür gönderdi ve aynen şöyle oldum: 'Ohh.' ''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Taylor Swift, The Telegraph röportajı soru - cevap etkinliği.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin