Herkese merhaba çok heyecanlıyım ...
Başlayalım ...
Ama uyarıı : hayalet okuyucu istemiyorum.
Tamam bu kadar ciddiyet yiter ya .Oy ve yorumm
_____________________________________________________________" su uyan bacım uyan . " başımda birinin seselenmesi ile sinirim bozuldu ve uyandım . Gözlerimin ışığa alışması için ovalayıp sesin geldiği tarafa baktım . Karşımda naz vardı bana çok mutlu bir şekilde bakıyordu . Naz benim çocukluk arkadaşım ve çok yakınız ailecek bir yakınlığımız var . Annelerimiz önceden bizim gibi çocukluk arkadaşlarıymış .
" kızım noldu inanamayacaksın biz şimdi 12 . Sınıf olduk ya heh işte sınava iyice odaklanabilmek için ailelerimiz bizi Ankaradan İzmire aldırmış nakilimizi çevremizi bizi etkilenmemesi için . "
Nazın uzun soluklu cümlesi bitince bir şok dalgası geldi . Yerimden hemen doğrulup naza baktım bana bakıyordu sanki verdiğim tepkiyi ölçmek ister gibi " NE !? "
bundan benim haberim yoktu ." sen nerden öğrendin naz ? Ben neden bilmiyorum. " dedim biraz daha sakindim .
" babam uçak bileti alırken gördüm online alıyordu . " bunu babamla konuşmam konuşmam gerekiyordu bayağı heycanlanmıştım ." oha çok iyi eeee? " devamını merek ediyordum . " bende tam bilmiyorum babama sorduğumda bu kadar söyledi kahvaltıya geldik bizde size sanırım ayrıntılı bir şekilde anlatacaklar . "
Hemen yatağımdan indim çünkü hâlâ yatakta oturuyorduk yaz olduğu için altımda şort ve crop vardı üzerime hırka aldım ve yüzümü yıkamak için lavaboya geldim nazda peşimden geldi . Bir anda durdum ve nazda baba çarpıp yere düştü . " çüş ne duruyorsun gereksiz ?" Hele andavala bak sen birde bana gereksiz diyor .
" lan sensin gereksiz ne peşimde dolaşıyorsun yumurtadan yeni çıkmış civciv gibi . " ' seni bekliyorum . ' dedi bende nazla uğramamak için yüzümü yıkayıp aşağıya indim tabii ki nazda benimle birlikte indi .
Masaya oturduk biraz yedik ve bolca sohbet ettik . Sonunda babam söze başladı " kızlar sizi çevrenizden uzaklaştırmak ve tamamen sizi derslere yönlendirmek için sizi İzmire gönderiyoruz . Yeni bitti okulunuz yaz tatilindesiniz ve bolca değerlendirecek zamanınız var biz sefer ile bayrağıdır düşünüyoruz ve sizin için bir kiralık daire bulduk geçen sene her , şeyiniz hazır okul kayıdınızıda oradaki bir okula aldirdik . Aynı sınıftasınız . Uçak biletiniz yarın saat öğlen üçte bu akşam hazırlanın . "
Sefer amca nazın babasıydı . Bayrağı düşünülmüş ve organize edilmiş doğrusu ve heyecanlanmıştım . Nazla birbirimize bakıp sırıttık . Bu evet demekti " olur baba siz zaten hazırlamışsınız bizde kabul ediyoruz bizim ici de iyi olur bu farklılık . "
Sefer amca söze girdi " kabul ettiyseniz ne mutlu su kraliçesi zaten gidiyorsunuz kabul etmesenizde gideceksiniz İzmire hanfendiler . Üniversite içinde bir hazırlık olur ailelerinizden uzaklaşmak şimdi gidin arkadaşlarınızla vedalaşın. "
Naz ile hızlıca odama çıktık naz hazirdi zaten yemeğimizi yemiştik kot pantolonumu giydim biraz bol bir pantolondu İspanyol paça gibiydi çok hoştu giyindim nazla birlikte üstümüzü değiştirmekten çekinmiyorduk zamanında annelerimiz bezlerimizi bile yan yana değistiriyormuş ayrıca okulda beden dersindeyken kızlar odasında herkes hep beraber değiştiriyordu sorun değildi bizim için .
Nazla kol kola girip dışarı çıktık her zamanki yere oturup gruba mesaj attım.
#######################
* Beyin yoksunları *
Siz : gençler nazla bizim oradayız gelin bakem herkes gelsin bu arada önemli.
Naz.ar : gelin lan yoksa pıçahlarım .
Naz.ar :
Cem : tamam apla kızma .
Naz.ar : okey sorun yok niehicejhceu
Siz : yav hadi gari
Pelin : geliyorum picizlar
Arda : tamam geliyorum .
##############################
Yaklaşık yarım saat sonra herkes burda oldu .
Pelin "hadi anlatın gençler neymiş önemli olan şey ne puh* yediniz bakem yavru kuşlarım. "Naz heycanla doğrulup anlatmaya başladı . Pelinin gözleri doldu çok duygusal bir kızdı . cem daha çok umursamaz eğlencesine düşkün biriyken arda tam tersi sert gerektiğinde gülen biriydi .
Sarılıp vedalaştık ve eve geçtim çok yorulmuşum bayağı gezmistik .
Odama çıkıp bütün bavulları aldım dolabımda çoğu kıyafet doldurdum sonuçta bayağı orda olacaktık yaz ve kış mevsimi için her şeyi koydum naza mesaj attım .
##########################
'Naz.ar'
Son görüntülenme 2 saat önceSiz : naptin knk ses soluk yok ?
Siz : N
siz : A
siz : Z
Siz : bak giz buralarda
Çevrimiçi
Yazıyor ...Naz.ar : ohh canım çıktı annem el attı hallettik ben yatıyorum sen ne yaparsan yap uykum var benim .
Siz : iyi git bari bende annemlerle oturup uyucam yarın hava alanında görüşürüz .
Naz.ar: taam
Naz.ar Çevrimdışı############################################
_________________________
Bölüm sonu
Nasıldı ?
Yoruldum ya pufffff
Oy ve yorum
Klavye sürekli yazdığımı değiştirdi çok yoruldum ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk 🌐
Novela JuvenilBir yolculukla başladı her şey okumak için şehir değiştirdim. ama sadece şehir değil her şey değişti... çok heyecanlıyım gelip okumaya değecek olabilir . kurgu bana aittir .