Hi කට්ටියම. Annyeonghaseyo 💜️💜️ ඔන්න මගේ පළවෙනි Story එක.
මේක මම ලියන්නෙ මගේ ඇත්තම ජීවිතය ටිකක් ආදර්ශ කර ගෙන ඉතින් මේකෙ ඉන්න Main charactersla වෙන පිස්සු ඩබලත් මගේ ඇත්තම පිස්සු යාලුවො දෙන්න දිහා බලාගෙන තමයි ලියුවෙ.😁ඉතින් වැඩිය කතා නොකිය අපි කතාවෙ චරිත ටික අදුන ගෙන ඉමු.
(මැදිනුත් සමහරු එනෝ හොදේ ඉතින්😁)මේ ඉන්නෙ අපේ කතාවෙ ඉන්න පිස්සියො set එක මෙයාල එකට හිටියොත් ඉතින් තනිකරම එතන අංගොඩ ලුක් එකක් ගන්නව.එච්චරටම මුන් තුන්දෙනාට පිස්සු.
මෙයාල තුන්දෙනාම මේ වෙනකොට university select වෙලා එයාලගෙ studies කරන ගමනුයි හිටියෙ. මොනා උනත් ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ඉදලම මුන් තුන්දෙනා හිටියෙ එකට.ඉතින් මෙයාලගෙ ගෙවල්වලිනුත් මෙයාලව හොදට අදුරනවා.
මෙයාල ගැන තවත් විශේෂයෙන් කියුවොත් මේ තුන් කට්ටුවම BTS Army girlsla ඉතින් මුන් තුන්දෙනා ඉගෙන ගන්න ගමන් පීනන් හරි Bts ලව බලන්න යන්න ඕන කියල හිතන් හිටියඔය මැද ඉන්න පිස්සු හෝන්තුව තමයි අපේ රුවිය 😁(ඔන්න ඔයා එපා කියුව නිසාම දෑව මනික)
Set එකටම පිස්සු බෝ කරන්නෙ මෙයා තමයි. මොනා උනත් ඕනම දේකදි යාලුවොන්ගෙ ලග ඉදන් එයාලගෙ හිත හදනව. යාලුවො මොනව කරත් කිසිම දෙයක් serious ගන්න පුරුද්දක් මෙයාගෙ ලග නෑ.මොනා උනත් හරිම හොදයි. ටිකක් පිස්සු නැත්තම්😁මේ ඉන්නෙත් එයා කියල හිතන්නකො.
මේ ඉන්නෙ විහා. මෙයටත් ඉතින් අනිත් දෙන්නත් එක්ක එකතු උනාම පිස්සියක් වගේම තමයි.හැබැයි අර නසරානියො දෙන්නගෙ bite එක් වෙන්න වෙන්නෙත් ගොඩක් වෙලාවට මෙයා තමයි. හැබැයි ඉතින් හිත හොද අහිනංසක කෙල්ල. අර පිස්සියො දෙන්න මෙයාටත් පිස්සු හැදෙව්වෙ නැත්තම්.😁
මේ ඉන්නෙ විහා 👆👆
මේ ඉනෙ ඊලග පිස්සි. මෙයාගෙ නම මින්දි. ගිය ගිය තැන අංගොඩින් පැනල ආපු එකෙක් වගේ බක බක ගගා හිනා වෙනව.ටිකක් විතර මොලේ track පැනල නැත්තම් ඉතින් මෙයත් හොදයි.ටිකක් විතර සංවේදී කෙනෙක්. ඕන දේකට හිත පට් ගාල උණු වෙනෝ.
මේ ඉන්නෙ මින්දි 👆👆
.
.
.
.
මෙයාලට කොරියන් වගේ හැඩරුව තිබ්බට මෙයාල Sri lankan හරිද 😃
.
.
.
.
මේ කතාවෙ ඉන්න තවත් ප්රධාන චරිත 7ක් තමයි මේ ඉන්නෙ.මෙයාල ගැන ඉතින් කියන්න ඕනෙ නෑ නේ. දන්නෙ නැති අය ඉන්න්ව නම් කතාව දිගටම කියවනකොට දැනගන්න පුලුවන්.
.
.
.
.
.
.
.
ඔන්න එහෙනම් Intro එක දුන්නා.
1st epiya ඉක්මනට දෙන්නම්💞
කතාව කියවන්න ආසයි නම් vote එකක් දාගෙනම යන්න.💜️
💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️