Folytatás

22 5 3
                                    

Igen , gyerünk ! Segítsünk ...
Feláltunk ès az ètkezőajtón távozva rohantunk segíteni ...

"Előretájékoztatás"-Spoiler-Lényeg-Részleírás ...

Hamarosan:

Röviden:
Belinda tájékoztatja a többieket hogy egy kis gyerek érkezett ,aki ritka betegségben szenved ,de a családnak nincs rá pénze .
Ezzel egyidejűleg egy másik gyereknek is segítség kell . A gyereknek nem zökkenőmentes a kapcsolata a szüleivel. Mindig azt kell tennie ,amit az édesanyja eltervez.
Végül egy fiatal lány szorul segítségre ,akit egyedül hagyott a családja . Főhőseinknek segiteniük kell a beteg gyereken. Csak ez után jöhet a jól megérdemelt pihenő. De ez a vacsora sem lesz tökéletes...?

Következő részben:

A vacsora talán még jól sikerült, de a holnap azonban már nem volt ilyen könnyű...
Másnap eggyel kevesebb emberre számíthattak a többiek ...
Vajon hogyan fogják megoldani ,ha a helyzet tovább romlik ?
Az egyik dolgozó nem hallgat főnökére ,és megszegi a törvényt.
De dicséret vagy szidás vár rá?
Hogy jár az ,aki nem hallgat arra ,akinek igaza van ? Mi lesz ha életben először hibát követ el ?
Ferenc és Tamás megbünteti a rezidenseket ,amiért megszegték a szabályokat. Ferenc fél hogy az összes felelősséget neki ,kell vállalnia, és Tamás neheztelni kezd rá .
Elveszíthetik az állásukat ?

Valószínűleg megpróbálom hamarosan folytatni
...xd

Remélem tetszik a leírás.
Ki kíváncsi rá ?

Kórházi történet 2 ✔️BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora