chapter 15

258 48 8
                                    

*Knock knock *

Tae a room kawngkhar a rik vang chuan a va hawng a...

"Kook...eng nge tun ang hunah ka mu tawh dawn sin..."

Jk - ummm....hh..aw nia i room hi a nuam i ti em?khawnge kalo en kual chhin?

Tae chuan a chhuanlam ho lutuk vang chuan a nuih tet2 a..

Taehyung - kook...a tha...a fai bawk. .ka mut a chhuak tawh nia..nangpoh va my tawh rawh..

Jk - sawlai saw a bal a nih saw...

Kan kookpui-a hian a bialpa room luh chak vangin chhuanlam ho te2 a siam nih chu..
(Tae hi kook bulah a awm leh si aw)

Tae - kook..a tawk hna thawh tur i neih kha..va mutawh rawh...

Jk chuan tae kawngah chuan nghet takin a kuah a..

Taehyung - min thlah teh. ...kook...

Jk - ka ngai che lawm...ngati nge ka room ah kan awmdun mailoh ang. ..eng nge maw te2 kan ti don lom..

Tae- kook...i hur lutuk. .ka mut chhuak nia

Tae khumah chuan an tlu a..jk chungah tae...an position avang chuan tae chu a lai em2 a ...thawh a tum chu kook chuan a kawngah vuan nghet sawt2 a .

Jk - khawnge kal i tum?

Tae - kook...min thlah teh...enteh..mut a hun tawh nia...jin hyung leh joonie hyung ten kan ti harh palh ang...

Jk - *sigh* naktuk ah mansion thar kan pahnih chauh a awmna tur ka lei ang....
Chuan tumah ven thong kan ngai tawh li ang...

Tae - kook...kan inneih hma chu kan tih kha...

Jk - ka bula i awm a insum harsat zia hi...i hre em? Ngatinge ka atchilh em2 cge le...

Jk thusawi vang chuan tae chu lai nasa lutuk a...

Tae - kook chhuak rawh. ..a nih loh chuan..goodnight kiss poh i hmulo ang..

Tih leh a in perh tho nghal. .

Jk - ka chhuak ang mahse thil duh ka nei..

Tae - eng nge ni..

Jk - heihi ...
Tae kawngah vuan in a kiss nghal mawlh2 ...

"Good night"

"Night "







"Eng tin nge nih theih...ka nu in a hriat chuan min that duh ni mai...?engtin nge ka tih tak ang "

Mr.lee - mr.jeon tu emaw in a hmu duh che...

Minje - tunge ni...

Mr.lee - kim casino a tangin a nia..

Minje - eng nge an rawn tih ...ka awm loh thu hrilh rawh..

Mr. Lee - ka theilo. ..tunah inchhung ah an awm tawh...engthil nge thleng a

Minje - butler lee khawngaihin ka nu hrilh suh ang che..









Minje - ka inah eng nge in rawn tih dawn..?ka pawisa ba chu ka pe rih theilo che..

Namjoon - awle a nih chuan pawisa aiah thil duh ka nei?

Minje - i sawi eng pawh a ni mai. .eng nge sawi rawh. ....

Namjoon - I ti tak2 maw. ..awle nih chuan  Jeon aera company a i share neih hi min pe rawh..

Minje - eng nga! Chu zawng ka theilo
a dang min dil rawh...

Namjoon - eng pawh i ti ni lawm ni?i thutiam i sut thei tawh lo...contract hi sign rawh..

Minje - ka sign dawn chuanglo ....

Namjoon - a nih chuan ka sign luih tir cge nga ni  mai. ....Jeon minje saw man ula a sign hmachu sawisa rawh u..

Minje - ka inah nih hi in awm security ka auh hma in chhuak zawk rawh u..

Namjoon - ti ta che ...tila...i security te chu ka nau ten an dahtha vek tawh...sign vat rawh hun ka neilo...

Minje chu an manbet a an sign luih tir a..

Minje - hre rawh u...ka nu in a chhuah lo ang che u...

Namjoon - awii...ka hlau lutuk. ..ka lo nghak dawn nia...







Jk office

Tae nen an awmdun tang khan jk chu a hna a ngaihsak thei  thlawt lo ....tunah taekook hian eng nge an tih en chhin teh ang..


Taehyung chu jungkook dawhkan ah chuan a thu a..jungkook pawh tae bapin kar ah tae kawngah vuanin a ding bawk a..an in ei lo chauh a ni mai..jk chuan tae nghawng vel chu  fawp mawlh2 a...tae lah jk samtawn chu phelh in a kut chuan jk sam chu tam a...a nuam ti aw thawm pawh a chhuak leh rak thin a...
Nitinin chu2 an hna pakhat ni mai..jk office ah makeout session an nei ziah ni chu...
Jk chuan tae kawr hawng chu a ha chuan a pawt thla a...a dar leh a collarbone vel chu chiang taj chuan a lang a..office s*x hman mai chu a duh rum2 a...mahse an hmasak na ber chu kum dup nuam tak a tih ngei a duh si..

Jk - hetah kan ti mai dawn em ni...dawhkan pawh hi a rinawm viau sin...

Tae - kook...chhun...zawm rawh....aaa...ahh.

"Awi..leh nangni pahnih chu"

A sawitu lam an hawi phei nghal vat..

Tae - a...enngg....lo......yoo...n...gi...hyung...

An pahnih chuan in siamth nghal in..

Kook chuan tae kawng ah chuan nghet takin a vuan a..

Jk -  hyung kawngkhar lo kick ta che..lo kal har deuh pheila chu porn i mit ngeiin i hmu dawn sin..

Tae - kookie!

Jk - ka fiamthu nih kha. ...

Yoongi - hacker thian rawn hruai tur q min tih kha ka lo hruai a...Jung hoseok a nia..mahse ..tlemin a loud speaker deuha...

Tae - kook hna pawimawh i nei sia...inah jin hyung ka lo va awm pui ang..lo haw har lo la...
A mit a siai zeuha...

Jk - asshh tikhan ti suh...ka lo haw ve nghal mai ang ..

Tae - hna i neih hi...i lo hawhun ah kan inbualdun dawn nia...
Jk hriat tawk chuan a sawi a..

Taehyung - bye....

Jk - bye..
Tae kal tur chu a en vung2 a..a mawng khal lutuk te leh a vun no em2 te chu a en tlawk2 a..

"Jeon..khawvel ah kir rawh"

" tihpalh"
Lo luh tir la..loudsp___ awh hoseok chu"

"Chibai le ....I'm your hope you're my hope I'm J-hope "

"Jeon jungkook "nui chungchuana ti a..

Hoseok - yoongi sawi dan chuan nang chu cold leh sual bengchheng ngaitheilo a ti che a mahsea sawi nen chuan a danglam hlak..

Jk - ka lawm e. ..lo thu ta xhe

Jk leh hoseok an in biak zawh hnu chuan Jk poh inlam a pan ta a




















"Date che ka duh lutuk a"

Everything about YouWhere stories live. Discover now