chapter 18

243 44 5
                                    


"Khawnge in pi a awm?"

Tunge i nih a khatia i rawn luh pawp+ a.."

"Eng  a tan nge i tih i pi chu rawn kauh vat mai rawh"

"Khati vaka rawn auh a ngai a mi?"

"Hetah hian ni maw i lo biruk a..Jeon aera"

"Eng tin nge ka awmna i hriat Seokjin "

Jin - ka casino ah i biru a ka hriat loh i ring em ni...

Mrs.jeon - i lo kal ta nih chuan heng i nau nge ni ka fapa ka ti dawn jeon jungkook an thil min laksak zawng2 hi min pe let leh rawh i nau duh tak jeon jungkook pawh ka thawn chho ang a thon ve i duh loh chuan

Jin - ka hlauh che i ring a em ni...heta ka rawn kal chhan i hre duh em?
Engkim ka ti tawp vek dawn ka nun chhan ber a awm tawh lo i ti ni lom ni...kan pahnih in kan thih rual ang a ni mai lom

Mrs.jeon - engthil nge tih i tum?

Jin chuan a bag a tang chuan silai hi a rawn pawrh a..

Jin - tinge silai i hmuh takah chuan i hlau em ni...lungngai suh zawi2 in i thi ang a..na pawh i hre hman lo ang..

Mrs.jeon - ka chungah engmah i ti theilo..mi leh sa helai ah hian an tam min chhan nan chuan an nun pawh an hlan thei sin..

Jin - ka kap dawn hleihnem che i thisen tenawm tak hian ka kut ka ti bawl hlawh duh teuh lo i hnung kha en ta che..

Jeon aera chu a hawiphei a bomb in kam sec 35 chauh lo awm tawh xhu a hmu a..

Mrs.jeon - kan thi dawn sin..i a mi...
Ti leh a buai vek chhuah na tur a zawng ruai a..

Jin - kan thi dun tal dawn lom..

Mrs.jeon - i thi ang kei chu ni lo..

Jeon aera chu jin chuan a kap a mahse aera ke veilam ah a ni a..aera i chuan jin chu a dul a hmunthum vel ah a kap a..jeon aera chu casino hnung lam atangin a tlan chhuak thei hram a..mahse jin erawh a thi a ni deuh tawh mai..

"Bunny...!!"






Tae - mi a pa i thi emaw ka tisin..misualpa..

Jk - hey hey...tap suh ka that tawh hi min en ta che..chubakah vawi khat tal pawl lo che chuan ka thi duh reng2 lo..

A lu ri nghal fawk

Tae - i rawn harh dek2 a..sex ringawt maw i rilru a awm...awi leh..

Jk - ka bula I awm hi ka lom takzet..

Tae - kook i ta ka ni hi...i thil chu i bulah awm reng tur ni lom ni..

Jk - ka van duh tak che em..

Tae - na te i la nei em..

Jungkook - khawnge hyung hi..??

Tae - hyung chu.....

A sawizawh hma chuan yoongi chu lungngai leh thinrim tak chuan a rawn lut a..

Yoongi - kook..

Tae - hyung i va lungngai hmel ve ..

Jk - hyung eng nge thleng a?

Yoongi - kook...*sigh*ka tihpalh..

Jk - hyung eng nge ni..?
Jin hyung chungchang em ni.

Yoongi - joon hnen tangin phone call ka dawng a..jin chu tun thleng in a la haw lo..jeon aera hmutur in a kal a..

Jk - Eng nga,!!!???

Tae - kook insum rawh...

Jk - hyung zawng tur a ka kal nghal a ngai min lo dang suhu...

Tae - kook. .en teh zawng thei dinhmun ah poh i ding loh hi...kook ..in bengdai rawh..

Everything about YouWhere stories live. Discover now