1.

1 0 0
                                    

Jako každý den vstanu z postele. A udělám raní hygienu.
Obleknu se a seběhnou do kuchyně. Kde jako každý ráno běhá od stolu ke sporáku nás taťka Liam. Chvíli stojím mezi dveřmi. Než na zádech ucitim něčí ruku. Leknutím nadskočim.
,, Klid to jsem jen já.“ Usmeje se Louis.
Přikývnu a jdu se prosadit.
,, Dobré ráno Lii.“
,, Dobré ráno kluci, jak jste se vyspali.“
,,Jako vždy Li“ Odpovíme s Louisem zároveň.
,,Lidí mám pro vás překvapení.“ Přiběhne Niall.
,,Jaké Ni.“
,,Dneska přijede moje kamarádka lydie.“
,,V kolik přesně tu bude.“
Zazvoní zvonek.
,,To je ona.“ Vykřikne a běží otevřít.
Zasměju se ale v tu dobu jsem netušil co se stane.
Ní přijde i s jeho kamarádkou do kuchyně.
,,Kluci tohle je moje dobrá kamarádka  Lydie, Lydie tohle je Louis Harry a Liam mi skvělí kamarádi neboli bratři .“
,,Řada vás poznávám.“
,,Mi tebe taky.“ Řekněme zaraz.

Oba si k nám přisedli já si všimnul že z Louis nemůže z Lydie spustit  pohled. V tu chvíli jsem ji začal nenávidět..

O týden později
Dny plynulý  a Lydie u nás byla každý den. S Louisem se dali dohromady oznámili nám to před dvouma dny .
Niall byl nadšený, Liam se netvářil zrovna dvakrát nadčeně a já já jsem rádci nic neříkal a uzavřel se do sebe.
Liam dost dobře věděl co se děje ale nemohl s tím nic dělat..
,, Kluci nechcete jít s náma do kina.“ Přiběhl s úsměvem Loui.
Moc rádi půjdeme že Hazz.“
Přikývnu a radči nic neříkám, vím že by to mohlo být horší jen kdybych tušil co se stane v následujících měsících.
Po večeři ve které jsem se jen vrtal jsme se převlékli a vydali do kina které nebylo daleko tak jsme šli pěšky.
,,Hele kluci jsem šťastnej že je Loui šťastný a co ví.“
,,Taky jsme šťastní Ni.“ Zamumla Liam a vídáme se do sálu kde se má film promítat. Domů jsme se dostali pozdě v noci. Já jsem od únavy usnul hned...

,,Nesnáším zvonění budíku.“ Zaslechl jsem z Liamova pokoje. Zamručím přitáhnu se a posadim se na posteli.
,, Vstáváme.“ Vběhne mi do pokoje Loui, rychle na sebe hodím peřinu.
,,Tebe neučili klepat Tomlinsone. “
,,Hazz nikdy ti to nevadilo.“ Zamraci se.
,,Teď mi to vadí když je tu ona.“
,,Co proti ní máš Hazz, ona je skvělá úžasná miluju ji a asi ji požádám o ruku.“
,, Cože ji.“
,,No požádám o ruku.“
Obří nůž do mého srdce byl zabodnut.
,,Si se zbláznil ne.“
,,Jsem blázen ale do ní.“ Poskočí a zmizí z mého pokoje a já se zhroutil do peřin kde nechám volný průchod mim slzám.
Po dlouhé době ucitim na zádech něčí dotek, zvednu hlavu a spatřím Liam jak na mě soucitně hledí.
,, Mrzí mě to Hazz.“ Kouknu na něj zmateně
,,Co tě mrzí Li.“
,, Louis požádal Lydii o ruku před půl hodinou.“ Slzy se mi spustí znovu a já už nemám sílu tišit svůj pláč. 
,, Kluci co se děje, “ Loui nic se neděje jen Hazz má špatný den.“
,,A proto brečí co se mu stalo.“ Koukal na nás....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 30, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat