*düzenlenmiştir.
Telefonunda arkadaşının Survivor finalini anlatmasını dinleyen genç kadının aklına son zamanlar yaşananlar süzüldü. Son beşe kalması ve yakın arkadaş olduğu Berkay'ın elenmesine bütün gece ağlaması aklına geldi. Son 4'te olmayı hak eden biriydi Berkay.
Berkay'dan hemen sonra elendiğinde arkadaşı onu karşılamıştı ve arkadaşlığının sadece Survivor'da kalmayacağını genç kadına hissettirmişti. Evine gittiğinde evi hiç olmadığı kadar kalabalıktı. Büyük bir aile duygusu vardı evde. Berkay'ın kardeşlerinin sık sık evine gittiğine öğrenince gözyaşlarına boğulmuştu genç kadın.
Sonra kendisinden sonra İsmail abi elenince Aleyna çok şaşırmıştı. Final koltuğunu hakettiğini düşünüyordu. İsmail abisinin elendiğini okul işlerini halletmek için Los Angeles'e gittiğinde öğrenmişti. İlk işi arayıp abisini tebrik etmekti. Onunla güzel bir konuşmadan sonra kendini daha iyi hissetmişti.
Batuhan'ı ise son yaşattıklarından sonra görmek bile istemiyordu. Ayşe ona ilk kazığı atmıştı Batuhan ise ikincisini.
Kendisine en başından kibar destekleyici adam ilk başta kendisine Ayşe'yi en kötü zamanlarını yaşarken tercih etmişti ve sonra Aleyna Batuhan'ı yendikçe Aleyna'ya hırslanmıştı. Bu nasıl bir dostluktu?
Dışarı yansıtmadan karar almışlardı. İlişkileri dostluktan sadece takım arkadaşlığına dönmüştü. Aleyna Çalışkan elenince de yerine tam anlamıyla yalnız kalmıştı. Adalar birleştiği için Berkay arkadaşı Poyraz'la daha sık vakit geçiriyordu.
İsmail abisi çağırıyordu ama yanında hep Batuhan olduğu için çok nadir gidiyordu. Yalnız kalınca tamamen performasına odaklanıp Ayşe'yi paspas etmişti. Dora hakkında da şu an aklında sadece ilk zamanlar geçirdikleri güzel anılar kalmıştı.
Poyraz ise... O biraz karışıktı. Adalar birleştikten sonra Ayşe elenene kadar Poyraz full ona destek olmuştu. Kaptanlıktada Poyraz'da Batuhan'da ilk Ayşe'yi almak isteyince genç kadının kalbi çok fena kırılmıştı. Sonra hırslanıp arayı açsada kız o an yaşadığı hissi unutabileceğini sanmıyordu. Berkay'ın bir sonraki kaptanlıkta ilk onu alması onu normalde edeceğinden daha fazla mutlu etmişti. O günden sonra daha sık vakit geçirmişlerdi.
Kadın erkek yarışlarında ise en sevdiği şey Batuhan'ı yenmek olmuştu. Hele o gün kendisine çok fazla yenildiği için gidip uzaklara bakan bir Batuhan Berkay'la Poyraz'ı kahkahalarla güldürmüştü.
Genel olarak kırgın olduğu kişiler finalde olduğu için Aleyna finale gitmeme kararı almıştı. Okulunun işlemlerinin denk gelmesine çok sevinmişti. Bir bahanesi vardı. Finalden iki hafta sonra evine dönüp ailesiyle uzun uzun vakit geçirecekti ama burda biriken işlerini halledip ortalığın yatışmasını beklemesi lazımdı.
***
Final koltuğunda oturan adam gözleriyle hala seyircileri tarıyordu. Arkadaşları Hanzade, Reşat ve niceleri hepsi ona gülümsüyordu ama son zamanlarda en çok eksilikliğini hissettiği kişiyi bir türlü göremiyordu. Karşısına kendiyle ilgili vtr çıkınca pür dikkat vtr'yi izlemeye başladı. Konseyde Aleyna'yla tartışmalarına gelince görüntü içten bir şekilde tebessüm etti.
Acun Ilıcalı şimdi sözü ona vericek o da yerini görebilecekti ama bunun yerine Amerika'da olduğu için katılamadığını ve iki arkadaşınada başarılar dilediğini iletmişti. Poyraz o an derin bir hayal kırıklığı yaşadı.
Sonra arkadaşlarının söz almasıyla morali yavaşça yerine gelirken bir yandan da Aleyna'nın eksikliğini daha çok hissediyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Your Tears | AlPoy
Fanfictionyapacağınız işi sikim doğru düzgün hikaye 3 tane var mecbur bi tanede ben yazıcam Bu kitabı yazdığım günün sabahını sikeyim ne zaman bölüm atsam alpoy daha da ayrıldı ne zaman bölüm atsam bir uğursuzluk çıktı Uyarı: Lanetli Hikaye Bu hikayedeki tüm...