Suç Yok Suçlu Yok

1.9K 69 108
                                    

Poyraz hayatı boyunca çok fazla hata yapmamıştı. Yaptığı hataları da örten birileri hep olmuştu. Ama artık yaptığı hatalarla yüz yüzeydi ve ödemesi gereken diyetler vardı. Ödenmesi gereken ilk diyet bu yemekti. Bu yüzden Poyraz çok heyecanlıydı. Poyraz ciddi bir tavırla üstünü başını düzeltirken arkadan arkadaşı Dara kendisine gülüyordu.

"Duvakta tak istersen. Niyetim ciddi demiş gibi olursun. Tabi yanlışlıkla Batuhan'a da mesaj verebilirsin." diyerek güldüğünde Poyraz ona ters bakışlar attı.

"Batuhan gelmiyor." dediğinde Dara daha çok güldü.

"Ha yani başka bir erkeğe mesaj vereceksin." dediğinde Poyraz ona komidinin üzerinden eline gelen ilk parfümü fırlattı. Havada yakalayan Dara parfümü geri fırlatınca parfüm Poyraz'ın kafasına çarptı.

"Aleyna fanlarının bedduaları tutuyor galiba." dedi kahkahalarının arasından. Poyraz kafasını ovuşturarak arkasına döndü.

"Beddua mı?"

"Ceplerinde para bırakmadın her hafta pota her hafta pota." Poyraz surat astı. Fanlara enişte olduğunu düşünürken yüzleştiği gerçekler farklıydı. Aleyna'nın hayranları genelde kendisinin antisiydi.

Tarafsız baktığında kendisi bile anlıyordu sevilmeme nedenini.

Poyraz bu yemeği nereden duyduğunu bilmediği Ayşe, Merve ve Sancakay'la uğraşmıştı. Tamam iddiayı biliyor olabilirlerdi ama bu haftasonu yapacaklarını nereden biliyorlardı? En garip olanı da Sancakay'ın telefonu "Merhaba Poyraz ben Ilım." diyerek açması olabilir. "Ilım mı?" dediğinde Sancakay bozulmadan kendisi olduğunu söylemişti sonra iddiayı ne yaptınız diyerek açık açık sormuştu. Poyraz kotayı doldurduğu söyleyerek kapatmıştı telefonunu.

Ayşe ise kendini cidden yıldırmıştı. "Ne demek kotayı doldurdum. İddiayı benim üzerimden oynadınız. Poyriş sen bana özel kontenjan açarsın değil mi?"

"Üzgünüm Ayşe kararlaştırdık çoktan." diye zar zor telefonu kapatmıştı. Merve bu iki kadına kıyasla daha kolay telefonu kapatmıştı ama ben Merve Aydın ben zaten giderim kendim minivalinde bir konuşmayla telefonu kapatmıştı. Tüm bunlardan sonra Poyraz Aleyna'yı iki defa aramıştı. İkiside iyi geçmemişti.

Aleyna ikisinde de "Tamam." diyerek yüzüne kapatmıştı. Poyraz'ı çok sinirlenmişti ve Poyraz tüm sinirini o gün kendisine şaka yapan bir arkadaşından çıkarmıştı.

Gerçi Aleyna yüzüne kapamasa yine o arkadaşını yaka paça kovardı. Ayşe ile kendisinin baby shower videosunu göstermişti. Arkadaşını yaka paça kovduktan sonra utanarak videoyu bir daha izledi. Videonun tek güzel yanı Aleyna teyzeyken Batuhan dayıydı. Bu kardeş oldukları manasına gelirdi. Sonra videoda takıldığın şey bu mu diyerek kendine kızmıştı. Sonra sinirle altındaki yorumları okurken yorumlardan birine sinirleri boşalırcasına gülmüştü.

'Poyraz kızının adını unutamadığı aşkı olan Aleyna koyar ve buradan 3 sezon türk dizisi çıkar'

Gülmesi tamamen histerikti. Ayşe görüşmek isteyeceği en son kişiydi ve Ayşe'yle görüşmeyi düşünmüyordu.

Bu haftaki ısrarından sonra Sancakay ve Merve içinde aynısını düşünüyordu.

Poyraz her şeye rağmen bu haftanın iyi olduğunu düşünüyordu. Aleyna ile dışarı çıktıkları gün ilerleme kaydettiklerini düşünüyordu. Dara'ya anlattığında kendisini tebrik etmişti.

"Sen yine konuya sıçarsın diye düşünmüştüm ama afferin fena değil. Gelişme var."

Poyraz arkadaşıyla birlikte arabasına bindi ve yemeğin yeneceği mekana geldi. İlk onlar gelmişti. Masaya geçtiler. Sonra İsmail gelmişti.

Save Your Tears | AlPoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin