( Cemreden:
Artık hastaneden çıkmıştım. Ve eve gelmiştik. Düş ve Medi çok ağlıyordu Deniz kucağına alınca sustular sonra misafirliğe Aysude Yiğit Kürşat abim Ceren Berke abim Yaren Merve Eda Mehmet Yeşim geleceklerdi evi güzelce süsledik yazılar yazdık yazılarda hoş geldiniz Düş & Medi yazıyordu evi güzelce süsledik etrafı topladık temizlik yaptık duş aldık üstümüzü giydik Düş ve Medi nin de üstünü değiştirdik sonra yemek falan yaptım en güzeli ise Denizin çok sevdiği sarma ve dolma yaptım 5 dakika sonra misafirler gelmişti. Sarıldık öpştük falan filan sonra gittiler ellerini yıkadılar bende ellerine kolanya döktüm çünkü dışarıda bir sürü mikrop var ellerini yıkamışlardı ama insan anne olunca çok titiz oluyormuş. Sonra biz kızlarla beraber sofrayı hazırladık hep beraber yemeklerimizi yedik ortalığı topladık. Düş ve Mediyi sevdiler sonra oyun oynadık bil bakalım oynadık herkes çiftiyle oldu ama tek Merve kaldı sonra evin temizlikçisiyle Merve birlikte oldu çünkü kadın her gün temizlikten evin işinden gücünden kafasını kaldıramıyordu bizimle birlikte oyna dedik. Oda oynadı ben Denize soruyorum.
Cemre: Sen nesin?
Deniz: insan
Cemre: başka
Deniz: erkek
Cemre: başka
Deniz: müslüman.
Cemre: ya ben onu mu diyorum sana bir ip ucu Brad Pit nasıl biri?
Deniz: yakışıklı
Cemre: hıh evet başka
Deniz: karizmalı
Cemre: çak kazandık
Deniz: çakarım çakmasınada ben karizmalı değilmiyim?
(herkes güler)
Aradan 1 gün geçer ve sabah olur.Deniz uyanmış ve kahvaltıyı hazırlamıştır ve gidip papatyasını izlemeye gitmiştir ve güzel güzel uyuyordur Cemre Denize doğru dönerken burun buruna gelirler.
Deniz Cemrenin dudağına küçük bir buse kondurur.
Deniz: Günaydın papatya hanım.
Cemre: Günaydın Deniz bey.
Deniz: Sizin için aşşağıda bir yemek hazırlandı bana bu kahvaltıyı lütf edermisiniz.
( Deniz Cemreye elini uzatır)
Cemre: ( Cemre elini verir) tabii ki
Aşağı inerler kahvaltılarını yaparlar ortalığı toplaralar
Cemre: Denizim.
Deniz: Efendim aşkım.
''' kestiiikk arkadaşlar benim Abilerim adlı kitabım çıktı onu da profilime gidip okumayı unutmayın.'''