valizimi hazırladım, istanbul saatine göre saat 12:00'da uçağım vardı, türkiye almanya ile anlaştığından dolayı rusyaya aktarmalı giriş yapmam lazımdı, saat 11:30 gibi herkes uçağa binmiş koltuklarında rahatça uyuyordu, oysa ki yolculuk sadece 3 saat sürücekti ama akşam olması sebebiyle herkesi uyku tutuyordu ve uçaktaki herkes ilk defa komünist bir ülkeye gidecekleri için hepsi uykusunu almak istiyordu.
uçak azerbaycanın bakü şehrine saat 3 civarı iniş yaptı ve havaalanında ikinci uçağı beklemeye başladım, heyecanlıydım... azerbaycanda hiç dostum olmasada burası tamda benlik bir yerdi ama beni tanıyan eden yoktu, umarım rusyada iyi bir hayat geçiririm..
uçak saat 5:00da hazırdı ve 5:30da kalkıcaktı, uçağa binmek biraz daha zordu tabii, ama binmeyi başardım, çoğu yolcu alman kökenli türk olduğu için binememişti, ülkeye giriş izni alamamışlardı, ama ben başardım ve şu an rusyaya gidicek uçakta oturuyorum. gözlerimi yavaşça kapattım, saat 8 gibi orda olmamız gerekiyordu.
anons: sayın yolcularımız, rusyaya iniş yapmış bulunmaktayız, lütfen uçağı boşaltınız.
aynı anonsun rusçası: Уважаемые пассажиры, мы приземлились в России, пожалуйста, эвакуируйте самолет.uyandım, ve hemen hazırlanıp uçaktan indim, valizimi bekliyordum ve heyecandan rusçayı unuttuğumu felan sandım ama burası moskova, benim öğrendiğim rusçada moskovadakiyle aynı şekilde konuşulduğundan pilot, hostes ve diğer çalışanlar benim rus olmadığıma şaşırdılar, sanırım fazla rusça çalıştım ¯\_(ツ)_/¯
burda ki metin rusça konuşmadır.
merhaba yoldaş fritz, buradaki yeni ismin "Fritzov" olacak, lütfen size VK üzerinden göndereceğim konuma gidin ve "beni türkiye moskova elçiliği gönderdi" diyin, birkaç saat sonra askerliğe alınacaksınız.
tamamdır, teşekkürler.
[ve bölüm sonuna geldik, normalde bu kadar kısa yazmam ama galiba 250+ kelimelik bölüm o kadarda kısa olmaz :D]
[bu hikayeye KarmaHikayeci nin "Bir türk sınıfının ABD'deki gezisi" kitabından esinlendim, gelecekte iki hikayedede adım geçebilir, dikkatli okuyun yeter :D görüşürüz]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sovyet Rusyada ilk günlerimiz
Historical FictionAzerbaycana taşınan ve askerliğe alınmak isteyen Fritz (yeni ismiyle Fritzov), KGB Ajanı olma imkanı için Sovyet Rusyada askerlik yapmalıdır. (hikayeye @KarmaHikayeci'den özendim, onunda yeni kitabına bakabilirsiniz)