evet, artık sovyet rusyadayım, artık bende bir askerim! bende ajanlıktaki ilk adımımı atıyorum!
KGB komutanlarından biri beni yanına çağırdı, onu takip ettim, götürdüğü yerde masalar, vodkalar, çekirdekler ve rusyada kutlama yapmak için gereken herşey vardı, komutanıma neler olup bittiğini sordum."Мой командир, что происходит?"
ve bana türkçe bir şekilde dedi ki:
"aramızda ilk defa bir türk var, kutlama yapmak istedik asker, bugün tüm vodkalar benden""N-NE?!"
Şaşırmıştım, ilk defa birisi benim için kutlama yaptı, ailem benim doğum günümü bile kutlamıyordu be?!
"СПАСИВО МОЙ КОМАНДИР!"
Ona teşekkür ettim ve bir anda kendimi rusların arasında rus gibi buldum, belki de bir gün kendi öz ülkemin askerine karşı savaşmak zorunda bile kalıcaktım, ama en azından fikirlerimin herkesle aynı olduğu bir askeriyede ajan olucaktım, hazır tek rusça dışında dil bilen ben iken bana zorla bella ciao söylettiler, bende söyledim :)
ve aynı şekilde nasıl düğünlerde anneler babalar oyun havası oynar, bizde kazachok açıp dans ediyorduk, mutluydum, ama aklıma bir anda buraya gelirken azerbaycanda gördüğüm kadın gelmişti, KGB ajanı gibi giyinmiş beni izliyordu, acaba kimd-
odaya biri girdi, o bu kadın işte!azerice aksan ile;
"Türkiyeden gelen asker Fritzov, burda mı?""benim, ne oldu?"
"benimle gelmen lazım"
Beni çağıran kadınla gittim, ne olduğunu sordum ve sadece türkçe konuşuyordu, sanırım gizli birşeydi.
"merhaba fritzov, ben bonci. sana gizli bir görev verildi, 3 aylık eğitim aldıktan sonra n*zi almanyasına gitmeni ve bilki teşkil etmeni istediler, tipin, ismin ve bilgin ile hitler'in en yakın askeri Fritz'e benziyorsun, onu bir şekilde kaçırmalısın ve yerine geçmelisin, kıyafet konusunda bize güvenebilirsin."
rus komutan geldi ve bonci'ye ne olduğunu sordu, bonci etrafına baktı yaklaşmasını istedi ve kulağına şunu fısıldadı;
"Вы знаете о нацистах, верно"
(hani, n*ziler var ya)
"Да, и что?"
(ee, nolmuş?)
"Фрицов отправится на секретную миссию после 3 месяцев обучения в нацистской Германии"
(Fritzov 3 aylık eğitimden sonra n*zi almanyasına gizli göreve gönderilcek)
"аааа, ладно ладно."
(heeee, tamam tamam)
komutan bana baktı ve dedi ki;"Вы получили этого товарища
(yaparsın sen be yoldaş)
"спасиво товарищ :)"
(teşekkürler yoldaş)bölüm bitti, bu bölümü sadece çekirdek yiyerek maden suyu içerek ve rus şarkısı dinleyerek yazdım, işe yaradı galiba :D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sovyet Rusyada ilk günlerimiz
Historical FictionAzerbaycana taşınan ve askerliğe alınmak isteyen Fritz (yeni ismiyle Fritzov), KGB Ajanı olma imkanı için Sovyet Rusyada askerlik yapmalıdır. (hikayeye @KarmaHikayeci'den özendim, onunda yeni kitabına bakabilirsiniz)