güzel kız

28 4 10
                                    

Bu çocuk kahve saçlı siyah gözlü yakışıklı bir çocuktu" önüne baksana güzel kız"dedi.“ Asıl sen önüne bak bu arada bana güzel kız beni aklından çıkar"çocuk arkasına bakmadan gitti. Bu okul nasıl bir okuldu anlamadım çocuk hem suçlu hem güçlü. Neyse annemin WhatsApp  attığı mesaja girdim ve dolabımı mu buldum. Ders kitabı ve ders programı aldım ve sınıfa doğru giderken aklıma az önce çarptığım çocuk geldi. Sınıfımı buldum sınıfa girdim en arka sıraya oturdum . Sınıfı izlemeye başladım Bir de ne göreyim bugün çarptığım çocuk da aynı sınıftaydım.
Ona bakmayı kestim o anda öğretmen geldi elindeki kağıtları masayı bıraktı ve konuşmaya başladı.“Sınıfa yeni bir kız öğrencimiz gelmiş kendini tanıtsın". Ben ayağa kalktım ve konuşmaya başladım “merhaba benim adım Lina sınıfınıza yeni geldim". Öğretmen “hoş geldin okulumuza Lina benim adım Atakan matematik hocanım artık derse başlayalım"ben de bir şey demeden oturdum ve dersi dinledim. 20 dakika sonra zil çaldı ve öğretmen sınıfı terk etti. Nedense burada durmak istemiyorum o yüzden sınıfı terkettim arkamda birisi elimi tutup beni kendine çevirdi . Bu sabah çarptığım çocuktu.
Takip ederseniz oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim Bir dahaki bölümde görüşürüz 😀😀

Dikkat çarpmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin