⚡Bildirimler⚡

9 2 2
                                    

Bir anda telefonuma bildirim geldi. Gelen bildirim  WhatsApp'tan gelmişti. Sınıf öğretmenlerimizin ve sınıftaki öğrencilerin olduğu bir gruba eklenmiştim. Bu grupta sadece yöneticiler konuşabiliyordu. Grubun yöneticileri öğretmenlerimizdi. Yani anlaşılan biz gruba yazamıyorduk.
Pizza yemeye devam ederken Instagram'da dolaşıyordum. Ve yine WhatsApp'tan bildirim gelmişti. Bir kişi bana yazmıştı bir fotoğrafında güzel bir manzara resmi vardı. Mesaj da şöyle yazıyordu;

Slm ben Ebrar senin adın Lina 'sın değil mi?

Slm evt ben Lina

Numaranı bizim  sınıf grubundan buldum  seninle tanışmak istedim.

O zaman tanıştırma memnun oldum Ebrar.

Ben de Lina yarın konuşuruz birlikte gezeriz olur mu?

Olur tabii ki

Görüşürüz

Görüşürüz

Mesajımız böyle sonladıktan sonra kalan bir dilim pizzayıda  yedikten sonra pizza kutusunu çöpe attım. Annem aradım onu karnımı duyduğumu yapacağını söyledim. Oda tamam kızım seninle yarın okuldan gelince konuşuruz yeni okulunu bana anlatırsın tamam anne dedikten sonra telefonu kapattım. Hızlı programın yapmadığım aklıma geldi. Çantam hazır yedikten sonra yatağıma  girip ınstagram'dan dolaştım. Instagram'dan bildirim gelmişti. Bir kişiden eklemişti Kerem Unutulmaz bana istek atmıştı. Profil fotoğrafını görünce bugün çarptığım ve beni saçma hale sokan yakışıklı çocuktu istek atan. Ne diyordum ben ona yakışıklı demiştim iyice saçmalıyordum. isteği kabul etsem mi etmesem mi bilmiyordum. film benden beklenmedik bir şekilde kabul ettimişti isteği kendime kızdım bu benim ınstagram'ı mı nereden bulmuştu. tabii ki WhatsApp'tan ile özel yazıyordu profilimde. Of ya of ne yapmıştım çocuğun hesabını da gezmeye başladım çok güzel fotoğraflar vardı açıkça söylemek gerekirse telefonu kapattım . Çalar saatden alarmı kurdum. Ve dürüst şeyler düşünmeye başladım aklıma Kerem geliyordu onu aklından çıkar çıkarmaya çalışıyordum. Ama olmuyordu zaten bugün yaptıkları aklıma gelince sinirim tepeme çıkıyordu. Ve bir anda kendimi karanlıkta buldum.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dikkat çarpmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin