² matchmaker sister

13 6 0
                                    


kimjen_jen
Aman Tanrım!
KİM NAMJOON!
Tüm Kampüs Sizi Konuşuyor!
Lütfen bana bunun bir rüya olmadığını söyle...
ARTIK BAK ŞU MESAJLARA SENİ GERİZEKALI!
HALA SENİN ABİM OLDUĞUNA İNANAMIYORUM!
VE MİN YUNHEE İLE KONUŞTUĞUNA DA ÖYLE!

kimnam_joon
Sizi derken?

kimjen_jen
Sen ve Yunhee!
Takıldığın şey gerçekten bu mu?
Abim olup olmadığını ciddi anlamda düşünmeliyim bence...

kimnam_joon
Ona selam verdim. Bay Kwon'a dersler konusunda yalan söylemeyeceğimi söyledim. Ve ne zaman buluşabileceğimizi belirlemek için bana programını atmasını söyledim. Bu cümlelerin nesi yanlış anlaşılmış olabilir ki?

kimjen_jen
Ona 'neden mesajlarıma bakmıyorsun' diye bağırmışsın. Herkes sizin sevgili olduğunuzu sanmış. Ve bana hala neyin yanlış anlaşılmış olabileceğini mi soruyorsun?

kimnam_joon
Çünkü ilk yazdıklarıma görüldü attı ve sonraki mesajlarıma bakmaya tenezzül etmedi. Onun ergen tavırlarını çekmemi beklemiyorsun değil mi?

kimjen_jen
Herkesin ortasında ona 'neden mesajlarıma bakmıyorsun' diye bağırman gerekmiyordu? Ayrıca tüm okul sizi konuşuyor derken oldukça ciddiydim. Salak arkadaşların daha sana söylemedi mi?

kimnam_joon
Şu kızı neden bu kadar abartıyorlar? Ben bölüm birincisiyim ve neredeyse konuşulmuyorum bile. Olay neden bu kadar büyüdü ki? Ayrıca şu an salak(!) arkadaşlarım bildirimlerimin içine ediyor. Umarım telefonum kitlenmez.

kimjen_jen
Yunhee okuldaki en güzel kız olarak anılıyor. Ve sana hatırlatırım ki insanlar genellikle üniversitede arkadaş edinirken insanların derslerine değil ; kişiliğine , görünüşüne ve çevresine bakarlar. Anlatabiliyor muyum? Ayrıca Yunhee sandığının aksine kimseyle ilgilenmez , onun yanında kendi arkadaş grubu dışından bir erkek görmen mümkün değil. Ve bir anda sen ortaya çıktın. Tanrım! Ben bile az kalsın benden gizli sevgili olduğunuzu düşünüyordum!

kimnam_joon
Muhteşem açıklamaların ve uzun paragrafın için teşekkürler canım kardeşim. Hayır anlatamadın. Şimdi salak(!) arkadaşlarımın mesajlarına bakmaya gidiyorum çünkü telefonumun kitlenmesine az kaldığını hissediyorum. Ayrıca salak(!) arkadaşlarımdan Jungkook , Yunhee'yle daha önce bir gece geçirdiğini söylemişti. Yani kızı kutsal bakireymiş gibi anlatmayı kes.

kimjen_jen
Jungkook'a daha inandırıcı yalanlar bulmasını söyle ve mümkünse tüm salak arkadaşlarına selamımı ilet canım abiciğim. Ayrıca bir kız ile yakınlaşma şansını uzun zaman sonra ilk defa buluyorsun. Bu kızı kaçırmana izin veremem. Üstelikte o kız Min Yunhee ise...

(görüldü 13:07)



remadial training ⌑ KNJ -(half-texting)-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin