2. Te?

2 0 0
                                    

Yoongi pov:
-Mi? Szemébōl ōszinte csodálkozás áradt. Olyan gyerekes volt, csak rá kellett nézni is tudtad mit érez.

Ugyan hogy is hihettem ilyen ostobaságot...

Fehér egyszerū cipōjére rálōgott hosszabb farmere, pólóján Justin Bieber díszelgett. Haja barna volt és tarkōjára lógott, napszemüvege ott ült a fején. Ajkai vékonyak és finoman kidolgozottak voltak, szemei barnák gyönyörü barnák... Szemöldöke tökéletes volt, de mivel már bámultam egy ideje enyhén felhúzta az egyiket. Vajon tényleg ilyen kegyetlen a világ? Ez az angyal az utolsō életét élné?

Lehet ezt kegyetlennek hívni?

-Mi? Egy kicsit elnyíltak az ajkaim a hatás kedvéért.
-Akkor egyszerre éljük az utolsó életünket? És még tudunk is róla!~mondta
-Igen...~feleltem
Mivel nem mutattam érdeklōdést ezért megpróbálta lemosni a kezét és elrejteni a nyomokat.
Oh ez ismerōs gondoltam.
És mi lenne ha...
-Hogy hívnak~vetettem oda
-Ha sors úgy akarja megtudod
Ennek hangulatingadozása van?
Na én végeztem gondoltam, érdekes beszélgetés volt...
Kimentem és találtam egy mérges Jungkook-ot akit elfelejtettem.
A cirkusz nem volt rossz de, aztán a bohócok felvonultak ekkor JK bepánikolt és ezért elmentünk. Még egy gyerek...

Vajon látom még?

Ezt az életem nem cseszi el senki...

*Reggel*
Uhm milyen évet írunk? Milyen nap van? hány óra?
Vasárnap volt a nyári szünet közepe "yey".
Elsō kérdés vagyis.., eddig volt három de se baj. Mit vegyek fel? Jóhh fekete tornacipō... Szakadt farmer, animés póló és fekete baseball sapka hm nem rossz. Hajam kifésültem felcsaptam a sapkám és gördeszkával útnak indultam. Hova? Kosarazni.

Megérkeztem
Semmi érdekes, firkált falak, öreg és szakadt palánkok, a pálya vonala lekopott.
De ekkor megláttam, éppen egy csontnélkülit dobott be.

Hárafordult és megálapította hogy ismer és elment. Egyszerūen elment. Most hogy elcseszte a napom azzal hogy felkavarta az érzelmeim! Egyszerūen elsétált. HOGY MI?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Taegi<>Utolsó élet🖤Where stories live. Discover now