9. Αποστολή Σε Κίνδυνο

12 2 8
                                    

1.

-Χτυπήθηκα!

-Έχεις διαρροή; ρώτησε ανήσυχος ο Άλαν. Πρέπει να επιστρέψεις αμέσως.

-Όχι... Έσπασε το καλώδιο σύνδεσης... Απομακρύνομαι από το σκάφος...

Όλοι πάγωσαν με την απάντηση αυτή. Πουθενά δεν είναι περισσότερο φανερή η αρχή της φυσικής για την δράση και την αντίδραση από ότι στο διάστημα. Κάθε κίνηση στην μηδενική βαρύτητα μπορεί να έχει αναπάντεχες συνέπειες και για να μην κινδυνεύουν οι αστροναύτες είναι δεμένοι πάντα με το σκάφος όταν δουλεύουν έξω από αυτό. Η Ελιζαμπέτα είχε χάσει αυτήν την ασφάλεια και τώρα κινδύνευε άμεσα να απομακρυνθεί χωρίς να μπορεί να επιστρέψει.

Την επόμενη στιγμή άρχισαν να πέφτουν και πάλι μετεωρίτες κάθε μεγέθους σε πολλή μεγαλύτερη δύναμη και σε αυξημένη συχνότητα.

-Έρχομαι αμέσως, είπε ο Άλαν. Προσπάθησε να μη χάσεις το σκάφος από τα μάτια σου.

-Είσαι μόνος σου αυτή τη στιγμή στο σκάφος, είπε ο Μάικ. Απαγορεύεται να το αφήσεις.

-Ούτε μπορώ να εγκαταλείψω...

-Όχι βέβαια, πήγαινε στον αεροθάλαμο και ετοιμάσου να δεχθείς την Ελιζαμπέτα, είπε ο Αλεξάντερ. Δεν θα την αφήσουμε.

-Ολοκληρώσαμε τις εργασίες, ανήγγειλε ο Μάρκους.

-Ελάτε μέσα, είπε ο Μάικ ενώ είχε αρχίσει να ετοιμάζει την άκατο για την επιστροφή. Και θα έλεγα να βιαστείτε.

Δεν χρειαζόταν να τους το ξαναπεί. Οι μετεωρίτες έπεφταν σε κανονική βροχή σηκώνοντας σκόνη και τινάζοντας θραύσματα προς κάθε κατεύθυνση. Ο Αλεξάντερ άνοιξε την βαλβίδα του αεροθαλάμου για να είναι έτοιμος να μπουν στην άκατο. Ο Τζόνας σκόνταψε καθώς προσπαθούσε να κινηθεί γρήγορα κάτι καθόλου εύκολο στην χαμηλή βαρύτητα του Ερμή. Ο Μάρκους και η Κάθρην κατάφεραν να τον συγκρατήσουν γρήγορα πριν χτυπήσει κάπου προκαλώντας διαρροή στη στολή με θανάσιμες συνέπειες.

-Ελιζαμπέτα, είπε ο Αλεξάντερ, με ακούς;

-Ναι, είπε η σμηναγός, αν και όχι πολύ δυνατά.

-Είναι επειδή επικοινωνούμε κατευθείαν από την άκατο και δεν είναι και μικρή η απόσταση. Φοράς μια στολή ΕΜU, σωστά;

-Ναι...

-Έχεις ένα SAFER προσαρμοσμένο στην πλάτη, είπε ο πιλότος. Περίμενε να δεις το Προμηθέας και πάτησε το κουμπί με το ριγέ κιτρινόμαυρο φόντο στο αριστερό χέρι σου. Αυτό το ενεργοποιεί. Θα σε σπρώξει πίσω στο σκάφος.

Επιχείρηση ΠρομηθέαςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ