1.
24 Δεκεμβρίου
14:01
-Λοιπόν; Τι σκοπεύετε να κάνετε αυτές τις δυο και κάτι μέρες που έχουμε στη διάθεσή μας; ρώτησε ο Άλαν.
Τα οκτώ μέλη της αποστολής βρίσκονταν καθισμένα γύρω από ένα τραπέζι στην τραπεζαρία του διαστημικού κέντρου. Είχαν μόλις ολοκληρώσει το γεύμα τους και απολάμβαναν έναν ζεστό καφέ.
-Ξέρω ένα μέρος με φοβερά κορίτσια, είπε ο Μάρκους, θα περάσουμε καλά και θα έχουμε μερικές αναμνήσεις να μας συντροφεύσουν στο μακρινό μας ταξίδι.
-Εγώ έχω οικογένεια, είπε ο Άλαν γελώντας.
-Αλεξάντερ; ρώτησε ο Μάρκους.
-Δεν θα μπορούσα να πω ότι έχω και κάτι καλύτερο να κάνω. Από την άλλη δεν θα έλεγα ότι είμαι και η καλύτερη παρέα έξω. Πάρε τους πιο νέους.
Ο Μάικ Γκόρντον γέλασε αφήνοντας τον καφέ του.
-Ποιος είναι πιο νέος;
-Καλά εσύ εξαιρείσαι. Οι άλλοι είναι! έκανε ο Αλεξάντερ.
Γέλασαν όλοι και ο Μάρκους έβαλε το χέρι του στον ώμου του Ρικ Πάλιαν.
-Εσύ θα με ακολουθήσεις;
Ο Ρικ κοκκίνισε και δεν απάντησε αλλά καθώς ο Μάρκους περίμενε, είπε τελικά:
-Δεν μπορώ, έχω ανειλημμένες υποχρεώσεις.
-Θα σας τον κλέψω εγώ, είπε η Κάθρην, είπαμε να μου δείξει λίγο τα αξιοθέατα.
-Ά έτσι... έκανε ο Μάρκους προκαλώντας ένα νέο γύρο γέλιου.
-Εγώ λέω να συνεχίσω την μελέτη μου πάνω στις ιδιότητες των κουάρκ, είπε ο Τζόνας, ενώ έπαιρνε ένα κρουασάν να συνοδέψει τον καφέ του.
-Θα κάνουμε τέσσερις βδομάδες να φτάσουμε στον Ερμή, είπε ο Μάρκους, μπορείς να την συνεχίσεις τότε. Δεν θα έχεις και πολλά να κάνεις στο ταξίδι. Πάμε να περάσουμε μια αξέχαστη νύχτα.
-Εντάξει, είπε ο Τζόνας, αλλά μη μπλέξουμε πουθενά.
-Α, μη φοβάσαι, είναι ένα μέρος κυριλέ.
2.
Ο Μάρκους, ο Τζόνας και ο Αλεξάντερ ντύθηκαν με, αν και προσεγμένα απλά, ρούχα για να βγουν για διασκέδαση. Καθώς άφηναν τα δωμάτιά τους και πήγαιναν προς την έξοδο του συγκροτήματος των προσωπικών διαμερισμάτων, είδαν με έκπληξη φως στην αίθουσα που είχαν χρησιμοποιήσει για τις ενημερώσεις τους.
STAI LEGGENDO
Επιχείρηση Προμηθέας
FantascienzaΕπί δισεκατομμύρια χρόνια ο ήλιος ήταν πηγή ζωής για τη γη. Ξαφνικά όμως δείχνει να μην είναι πια ο ίδιος, η θερμότητά του χάνεται και η γη ξαφνικά κινδυνεύει να γίνει ένας παγωμένος βράχος στο διάστημα. Η επιστήμη έχει τη λύση αλλά δεν είναι εύκολη...