𝗦𝗼𝗺𝗻𝗼𝗽𝗵𝗶𝗹𝗶𝗮
𝗙𝗮𝗰𝗲 𝗙𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴
𝗢𝗿𝗴𝗮𝘀𝗺 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹
𝗗𝗮𝗱𝗱𝘆
➡️ Hey, can i come over?
➡️ I could bring some food over?
We could watch a movie?➡️ Is everything okay? Are you sick?
➡️ Y/n, are you okay? Could you just text me? I'm worried.
➡️ Hellooooo?!?!?!? Please??➡️ Aight. I'm coming over. I don't care if you're ill and puking your guts up, i'm worried.
➡️ And if you are, i'll hold your hair back for as many fucking hours as you need.
-- Delivered 1:03am
He slides into bed with you and his hand runs up and down your thigh, your eyes were still closed and 𝗂t was dark, but you could smell his cologne as he kisses down your neck, trying to wake you sweetly.
"𝘔𝘮𝘮, 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪."
𝖸𝗈𝗎 𝗆𝗈𝖺𝗇 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗅𝗂𝖽𝖾 𝗎𝗉 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗌, 𝗉𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝗂𝗉𝗉𝗅𝖾 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗋𝖼𝗁.
"𝘐𝘴 𝘮𝘺 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘤𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦?"
𝖧𝖾 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗇𝗂𝖻𝖻𝗅𝖾𝗌 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽.𝖧𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗅𝗂𝖽𝖾𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗂𝖾𝗌 ( :/ ) 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝖺𝗇 𝖺𝖽 𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗅𝗂𝗍.
"𝘚𝘰 𝘸𝘦𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘥𝘢𝘥𝘥𝘺."
𝖸𝗈𝗎 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗋𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗎𝗍, 𝗋𝗎𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗌. 𝖧𝖾 𝗋𝗈𝗅𝗅𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗉𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗂𝗍𝖾𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖾𝖼𝗄
"𝘒𝘦𝘦𝘱 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘣𝘢𝘣𝘺. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮, 𝘪 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘱𝘶𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘺𝘰𝘶."
𝖸𝗈𝗎 𝗇𝗈𝖽 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗁𝗂𝗆 𝗅𝗂𝖿𝗍 𝗎𝗉 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍, 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗈𝖿𝖿. 𝖧𝖾 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍, 𝗍𝖺𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗋𝖾𝖼𝗍 𝗇𝗂𝗉𝗉𝗅𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁, 𝗌𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗐𝗂𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗇𝗀𝗎𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖾𝗇𝖼𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗒 ( :/ ) 𝗅𝗂𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖺𝖻𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝖾𝗀𝗌 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗄𝗇𝖾𝖾𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍.
𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎, 𝗄𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝗈𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗎𝗌𝗌𝗒 ( :/ )
𝖧𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖻𝗎𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝖾𝗀𝗌. 𝖧𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗇𝗀𝗎𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖽𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝗂𝗍 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗋𝖼𝗁 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽."𝘖𝘩, 𝘧𝘶𝘤𝘬!"
𝖧𝖾 𝗌𝗅𝗂𝖽𝖾𝗌 𝖺 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎, 𝗉𝗎𝗆𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗇𝗀𝗎𝖾 𝗌𝗐𝗂𝗋𝗅𝗌 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾𝗍𝗂𝗏𝖾 𝖺𝗋𝖾𝖺. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋.
𝖶𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗆𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝖽 "𝘉𝘢𝘥 𝘨𝘪𝘳𝘭." 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗋𝗎𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗂𝗉𝗌 𝗎𝗉, 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖾𝗇𝖼𝗁 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒, 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗋𝗈𝖺𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗆𝗉𝗍𝗒 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗍𝗁.
"𝘋𝘢𝘥𝘥𝘺 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦."
𝖸𝗈𝗎 𝗋𝗎𝖻 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗌𝖾𝖾𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗒 𝖿𝗈𝗋𝗆 𝗈𝖿 𝖿𝗋𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝖺 𝗆𝗈𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾𝗌𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝖾 𝗌𝗅𝗂𝖽𝖾𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖾𝗅𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝖻𝗈𝗍𝗍𝗈𝗇𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗃𝖾𝖺𝗇𝗌, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗓𝗂𝗉𝗉𝖾𝗋 𝖽𝗈𝗐𝗇.
"𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭, 𝘯𝘰𝘸 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴."
𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝖺𝗌 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗌 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍, 𝗌𝗅𝗂𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗃𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗈𝖿𝖿, 𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗋𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉.
"𝘖𝘱𝘦𝘯."
𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎, 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖾𝗅𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖼𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗆𝗈𝗏𝖾.
"𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘰 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵, 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘸."
𝖧𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎, 𝖺𝗅𝗅𝗂𝗀𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌.
"𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘭𝘭, 𝘢𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶?"
YOU ARE READING
Affair
FanfictionA Min Yoongi (18+) fanfiction with lots of diverse kinks. You're welcome. "𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘨𝘦𝘵 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘦𝘥." 𝖠 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖼𝗋𝖾𝗉𝗍 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌, 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗍 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌...