Chapter Seven

37 0 0
                                    

𝖶𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝗍𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝖺𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗐𝖾𝖺𝗋 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖽𝗈𝗈𝗋. 

"𝘏𝘦𝘺, 𝘠/𝘯, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘮𝘦." 

𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗐𝗎𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝗉𝖾𝗇, 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 gesturing 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗅𝗅𝗐𝖺𝗒 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾. 

"𝘓𝘦𝘢𝘷𝘦." 

𝖧𝖾 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗎𝗍, 𝗉𝗅𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖾𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇. 

"𝘐-𝘐 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘪-𝘪 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘵𝘩-𝘵𝘩𝘢𝘵." 

𝖲𝗅𝗂𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗎𝗉 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖾𝖼𝗄, 𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌, 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗎𝗆𝖻 𝖺𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗉𝗉𝗅𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆. 

"𝘏𝘦𝘺, 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯." 

𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗋𝗌𝗁𝗅𝗒 𝖻𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄, 𝗄𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝖺𝗓𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗆𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗎𝖼𝗄 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋. 

"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨?" 

"𝘎𝘦-𝘎𝘦𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘮𝘦." 

𝖧𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗅𝗂𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌, 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗆𝖻𝗋𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝖺𝗄𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗋𝖺𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽. 

"𝘚𝘩𝘩, 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘬𝘢-." 

"𝘕𝘰 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵! 𝙉𝙤𝙣𝙚 𝘰𝘧 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝘪𝘴!" 

𝖲𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗆, 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒 𝗐𝗂𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗐𝖺𝗒. 

"𝘠-𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘥-𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳! 𝘠-𝘠𝘰𝘶 𝘴-𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘺𝘰-𝘞𝘢𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘪𝘦?!" 

"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰-?" 

"𝘠-𝘠𝘰𝘶 𝘧𝘶-𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶?! 𝘈𝘯-𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘤-𝘤𝘳𝘢𝘸𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵-!" 

"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯?!" 

"𝘈-𝘈𝘳𝘢! 𝘠-𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘹 𝘸𝘪-𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘈𝘳𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘦 𝘵-𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵!"

𝖳𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗅𝖾 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝗌𝖺𝖽 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗆𝖻𝗋𝖺𝖼𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗉𝗎𝖼𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍, 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗉 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗌𝖼𝗋𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖼𝗂𝖾𝗏𝗂𝗇𝗀. 

"𝘠/𝘯, 𝘪'𝘮 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘤𝘭𝘶𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘰𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵. 𝘐 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘈𝘳𝘢." 

"𝘠-𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘭𝘺-𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘢-!" 

"𝘉𝘢𝘣𝘺, 𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦 𝘪'𝘮 𝘯𝘰𝘵." 

"𝘐-𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘵𝘳-𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶!" 

𝖧𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗂𝗅𝗒, 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗋𝗈𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗂𝖽𝖾. 

"𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯. 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘪 𝘤𝘢𝘯 𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘛𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶."

AffairWhere stories live. Discover now