Daca nu vedeam atatea persoane triste pe strada nu mai incepeam sa scriu .
Majoritatea fetelor s-au apucat de tumblr ... Pur si simplu asa isi gasesc ele linistea , scriind povesti , citind texte . Cel mai des cand asculta muzica spun : Parca imi descrie viata .
Mai nou toate relatiile se fac dupa :
- aspect
-popularitate
Mai putin CARACTERUL , adica ceea ce conteaza mai mult . Toti au ajuns niste sclavi ai materialitatii . Daca facebook-ul nu exista , ce va faceati? Prin mesaje ai curaj sa ii spui ce simti pentru ca nu te vede , nu o vezi , nu ii vezi reactia . Doar ti-o insiruie printr-un mesaj.
In prezent vechia metoda :Flori si ciocolata , e o prostie pentru unele fete . Ele asteapta bani, masini si case. Dar acum sa privim si cealalta parte :
Mai sunt inca cupluri care merg pe vechia metoda , mai sunt inca fete care asteapta flori , care zambesc neconditionat indiferent de situatie , care isi ascund tristetea in ele NU ca cele care se plang pe site-uri de socializare .
Isi spun "te iubesc" dupa prima zi si ei se cunosc de o saptamana , nu poti iubii o persoana intr-o saptamana , de placut da , dar chestia cu iubitul... Se poate arata prin fapte nu prin vorbe si necesita timp , rabdare si dedicare din ambele parti .
CITEȘTI
100 sad days .
RomanceLa baza lucrarii se afla povesti din zilele de azi , motivul pentru care unele persoane uita sa zambeasca si vietile triste ale altora . Sper sa va placa .❤️✋