Ziua 3♨️

730 28 0
                                    

Poate ca unii spun ca nu a fost o idee buna sa ma apuc de scris , poate ca au dreptate , poate ca nu.
Ma mint pe mine cel mai des cand spun : Sunt bine . Cei din jur cred , nimeni nu te intreaba : sigur ?
Sunt prea seaca , poate e din cauza stresului sau din cauza ca ma framanta ceva . Sunt atatea de spus , nu multi asculta , in general nu le pasa sau nu au timp.
Nu e usor sa pierzi pe cineva drag , nu e usor sa il vezi cum pleaca , dar gandeste si la cealtata parte : Ii e usor sa te lase , ii e usor sa plece. De ce ?
Pentru ca nu i-a pasat , pentru ca nu se regasea langa tine , pentru ca nu te merita , cauta mereu ceva mai bun , poate tu erai prea buna pentru el .
Spui mereu acelasi lucru: "Poate el era prea bun pentru mine ."
Toti stim ca nu era , dar tu il vezi altfel , pentru tine e perfect , ii descrii doar calitatile si vezi mereu doar partea buna din el . A plecat , acum poate iti dai seama ca nu era perfect pentru tine , te tragea inapoi , nu erai tu .
Erai fericita ?
Ai fost . Dar a fost pentru o perioada scurta, care acum ti-a facut mai mult rau decat inainte .
"Mai bine prezent simplu decat trecut fara viitor."
Ti-a placut sa iti bati joc de ea ? Ti-a placut sa o vezi fericita si apoi sa o vezi cum plange ?
Altele nu fac asta . Ea era diferita . Nu era ca restul. Avea ceva special . Ai avut-o . Acum nu o mai ai . A fost a ta si nu ai avut grija de ea .
Ii spuneai ca o iubesti . Si mai spuneai asta inca altor 5 fete.
Ea merita ce e mai bun . Nu te merita pe tine . Avea nevoie de cineva care sa aiba grija de ea , cineva langa care sa isi vada viitorul , cineva langa care sa fie fericita .
Acum , ea sta si te asteapta , sperand ca te vei intoarce .
"No happy endings ."

100 sad days .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum