BİTTİ Mİ HİKAYEMİZ?💔

792 67 31
                                    

Son hissedilen şeyler ise;

Silahtan çıkan kurşun sesi,

Bir kadın bedeninin yere yığılması ve,

Serkan'ın çığlığıydı...

DEVAMI

Balca pisliğinin lanetli bedeni yeri boylarken Serkan ise koşarak Eda'sını kollarının arasına alıp,saçlarına ve yüzüne sayısız öpücük kondurmuştu.Polislerin silahından çıkan kurşun Balca'nın tam kalbine denk gelmişti ve oracıkta can vermişti pezevenk.Eda korkudan tir tir titrerken Serkan ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Kendisi de çok korkmuştu.İkisinin de gözyaşları kendilerinden bağımsız bir şekilde hareket ediyordu. Serkan Eda'nın yüzünü elleri arasına alıp onu sakinleştirmeye çalışıyordu .Eda ise hep durmadan aynı şeyleri söylüyordu.

Eda:Serkan gitme,onunla gitme

Serkan:Eda'm bak bana güzelim bak bana hiçbir şey olmadı bak yanındayım gitmedim onunla gitmeyeceğim kurtulduk ondan

Serkan zorda olsa Eda'yı sakinleştirmiş ve eve gelmişlerdi. Birlikte yemek yapıp yemişlerdi.Eda'nın içinde kötü bir his vardı ve bu his onu daraltıyordu.Eda koltukta oturan Serkan'ın yanına oturmuştu.

Eda:Serkan?

Serkan:Efendim bebeğim

Eda:Benim içimde böyle kötü bir his var sanki yine bir şeyler olacakmış gibi geliyor ve bu beni daraltıyor

Serkan:Bazen olur öyle her şey güzel giderken bunun bozulmasından korkarsın o yüzdendir

Eda:Peki beni hiç bırakma olur mu?

Serkan:Asla seni asla bırakmayacağım (Asla asla deme koçum) seni çok seviyorum güzelim

Eda:Bende seni çok seviyorum aşkım

Serkan: Bebeğim lunaparka gidelim mi?Dondurma da yerim senin için

Eda: Gerçekten mi?Gidelim yaa

Serkan:Hadi bakalım hazırlan gidiyoruz

Eda'nın kombini ☝🏻 (Serkanda açık bej pantolon ve beyaz kısa kollu gömlek)İki aşık el ele lunaparka girip ilk gördükleri şeye yani çarpışan arabalara binmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eda'nın kombini ☝🏻 (Serkanda açık bej pantolon ve beyaz kısa kollu gömlek)
İki aşık el ele lunaparka girip ilk gördükleri şeye yani çarpışan arabalara binmişlerdi.(Çok özledim binmeyi)Eda bir arabaya Serkan ise başka bir arabaya binmişti.Oyun başlamıştı.İkiside birbirine çarparken bir adam araya girmiş ve sürekli Eda'ya çarpıyordu.Serkan ise buna dayanamamış ve çok sert bir şekilde adama çarpmıştı.Serkan"Hadi kardeşim öbür tarafa sevgilimi rahatsız etme"derken Eda ise kahkaha atarak arabalara çarpıyordu.Çarpışan arabalardan indikten sonra hemen karşısındaki gondola binmek istemişti Eda,Serkan ise itiraz etmemiş gondola binmişlerdi.Yanyana gondolun en ucuna binmişlerdi.Bir o yana bir bu yana gitmekten mideleri bulanmıştı. Gondoldan inince kendilerini dondurmacının önünde bulmuşlardı.Eda dört top dondurma alırken Serkan sadece bir top vanilyalı dondurma almıştı.Sahil kenarında hem yürüyorlar hem de dondurmalarını yiyorlardı.Daha sonra oradaki hediyelik eşya satan yerleri gezmeye başladılar.Tüm gece eğlenerek gezen çiftimiz eve geldikleri gibi kendilerini yatağa atmışlardı.Sabah yüzlerine vuran güneş ışığı ikisini de uyandırmıştı.

FAİRYTALE EDSER 🧚‍♀️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin