7. kapitola

8 2 0
                                    

Thomas:
Šiel som do pivnice. Otvoril som dvere a hneď ich za sebou zatvoril.
Otvoril som chladničku, zobral som do ruky jedu whisky keď som počul šuchot.
Halo?
Z rohu kde boli nahádzané pneumatiky sa vynorila myš. Prebehla cez pivnicu a zmizla za závesom.
Ptiahol som nosom.
Je tu strašne teplo mali by tu častejšie otvárať okno.
Podišiel som bližšie keď sa ma niečo dotklo. Poskočil som.
Bože môj!! Pustil som fľašu.
Eds!!??
Ležal na zemi, tvár mal celú od krvi na oboch lícach mal diery z ktorých mu tiekla krv, za sebou ťahal krv. Držal si brucho.
Pomoooc T...
Ale stisk ruky mal silný.
Čo sa stalo!?
Bože Eds...
-Zatiahnutí záves -
Počul som práve zatiahnuť záves?!
Zo zadu ma chytili ruky a hodili ma na zem.
Bože, nie pomoc!
Bolo to márne nebolo ma počuť.
Plakal som. Kričal som. Pomoooc!!!
Prosím!
Kto ste?!
Postava, ktorá stála nadomnou sa  na mňa zblízka pozrela. Ahoj, Thomas.
?? Školník Miller?? Prečo to robíte?!
Vytiahol spod bundy nôž. Nie!! Prosím!
Nemusíte to robiť!
Ale áno, ver že  musím.
Ppp... rosím. Bodol Thomasa do hrudneho koša dvakrát. Do srdca jeden krát a keď už sa zdalo že Thomas už zomiera podrezal mu hrdlo.
Telo odtiahol za záves a prikril vecami. Vyšiel z pivnice a hľadal si ďalšie miesto na útok.
Scarlet :
To nieje možné! zavrčala Eli.
Čo? opýtala som sa.
Kde je alkohol?!  Takto vytriezviem.
Zasmiala som sa.
Pozrela som sa na mobil 22:50
To je iba toľko.
Ty Eli, kedy chceš ísť domov?
Neviem, ale ešte nie.
Uhm.
Ben sa vrátil z toalety.
Ešte tu neboli?
Nie. Zatiaľ pijeme vodku z džúsom.
Tak si dám s vami.
Richie bol obsluhovať hostí, keď sa už konečne vrátil k nám objal Eli okolo pliec a už ju nepustil.
Čo vy na to keby že sa zbavíme všetkých ostatních a spravíme horrorový večer??
No ja ti neviem. Povedala Eli.
Pozrela na mňa. Ja som sa pozrela do zeme, keď som si uvedomila že sa všetci pozerajú na mňa.
Jaaj, nie môžme ísť pozerať.
Taaak, doooobre povedal Richie.
Dámy a páni z veľkou ľútosťou vám oznamujem že sa party končí .
Toto všetko kričal zo stola na ktorý sa len tak tak postavil.
Nieee! skríkli všetci.
Došiel nám alkohol.!!
V momente sa všetci vybrali von.
Vážne nám došiel alkohol?? opýtala sa Eli.
Jasné že nie.
Sadli sme si na gauč.
Musím ísť čúrať. Eli sa zdvihla a šla po schodoch hore.
Ja skočím po filmy.
Zostali sme iba ja a Ben.
Chvíľku sme len sedeli keď sa ma Ben opýtal :ty a Eddie? Ako to s vami je?
My už spolu niesme. Ak sa pýtaš na toto. Rýchlosťou blesku som odpovedala.
Aha, dobre.
Vedela som že tý dvaja sa tak rýchlo nevrátia a tak som Bena chytila za ruku a odvliekla som ho do jednej z izieb.
Moc nenamietal.
Sadli sme si na posteľ a keďže sme boli trochu opitý išlo to celkom samo.
Držali sme sa a bozkávali.
Dala som mu dole tričko, on dal dole moje. Stále sme sa bozkávali keď ma chytil za boki. Mal teplé ruky. Celé to bolo príjemne. Už som ležala on bol nado mnou, vyzliekol si nohavice rukami som mu prešla po bruchu. Vlasy mu šli do tváre ale aj tak som videla jeho úsmev. Bol pekný... Bože viac než pekný. Nohavice hodil na zem. Prišiel späť k tvári a dal mi pusu pomaly sa posúval nižšie k prsiam pusa, nižšie k bruchu pusa, nižšie. Zastavil sa a pozrel sa na mňa. Nič nepovedal. Kívla som hlavou.
Pomaly mi dal dole spodné prádlo.
______.   .   . ______
Elizabeth:
Bola som na záchode celú večnosť.
To som toho tak veľa vypila?
Postavila som sa a podišla som k umývadlu. Ty teda vyzeráš.
Umyla som si tvár.
-Sprchový záves -
Umyvala som si tvár, rukou som hľadala uterák. Niekto mi chytil ruku, chcela som  sa pozrieť hore ale chytil/la  mi hlavu.
Zdvihol ma, videla som ho.
Pán Miller?! Nič som nepovedala.
Usmieval sa. On sa usmieval!!???
Posunul ma kúsok dozadu.
Zohol ma udrel mi hlavou o umývadlo znova, znova a znova všade bola krv.
Znova sme sa pozreli do zrkadla mala som rozbitú hlavu, z čela mi tiekol potom krvi.
Pomoc, jemne som zachrapčala.
Udrel ma znova. Tma.

Odkaz pre Scarlet Fisher. Where stories live. Discover now