Yazardan
Şuan Jenlisa ikilisi Jennie ve Taehyung'un ortak arkadaşı olan Kim Yerim'in partisindelerdi ve Tae ile Jungkook ikilisinin yanına doğru gidiyorlardı.
Kim Yerim,
Jennie'nin anlattığına göre lezbiyendi. kaküllü, dolgun dudaklı,fiziği güzel her kızdan hoşlanabilme potansiyeline sahipdi. Ayrıca o kıza yürümekten hiç çekinmeyen bir tipti.Kısacası tipi Lalisaydı. Sırf bu yüzden Jennie, Lalisaya Yerim konusunda dikkatli olmasını söyleyip onu uyarmıştı. Ama her şeye rağmen Lalisa'nın pek taktığı söylenemezdi.
Lalisa, girdikleri mekanın sesinden dolayı hafif rahatsız olmuş ve Jennie'nin koluna tamamen yapışmıştı.
Erkeklerle birlikte gelmemişlerdi çünkü Taehyung'un küçük bir ailevi sorunu çıkmıştı her neyseki şuan buradaydı.
İkili sonunda parti eşlerini bulunca yanlarına gitmiş ve sarılmışlardı. Daha doğrusu sadece Taennie çifti sarılmış Liskook çifti selamlaşmıştı.
Jungkook geldiği vakit boyunca aradığı kızı görmesiyle gülümsemiş ve Lalisayı süzmeye başlamıştı.
Lalisa, -Jennie zoruyla- kırmızı askılı ve hafif göğüs dekolteli kısa bir elbise giymiş, saçlarını salık bırakıp hafif dalgalandırmış, siyah bir çanta ve kırmızı bir ayakkabı giyip kombinini tamamlamıştı.
Jungkook'un gözünden Lalisa tatlı gözüküyordu. Ki zaten Jungkook Lalisa'nın zarifliği ve tatlılığını hoş buluyordu. Bu yüzdende Lisayı kendi gözünde hep aynı kılıyordu. Onun karakter olarak asla değişmemesini istediği gibi gözündeki tatlı hali de hiç değişmesin istiyordu.
Gülümsedi.
Dibinde olan kız hâlâ aklındaydı. O an aklından hiç gitmemesini diledi.
Lalisa ise o sırada giydiklerini Jungkook'un baştan aşşağı süzdüğünü görünce haliyle utanmış ve kısa olan elbisesini biraz daha indirmeye çalışmıştı.
Bu hali şuan ikisini de güldürüyordu.
Sonunda bakışmayı ve gülüşmeyi kestiklerinde Jungkook konuştu.
"Çok güzel olmuşsun"-jk
"Teşekkürler, sende çok yakışıklı olmuşsun"-ls
Jungkook, Lalisa'nın daha rahat oturması için biraz yana kaymış ve yer açmıştı. Lisa da kenarda sıkışmamak adına biraz daha yayılmıştı.
Jennie konu açtığında dörtlü gece boyunca onları bekleyen şeyleri bilmeden rahatça sohbet etmeye başladı.
...
Hepsi bir muhabbete girdiklerinde anlamadıkları bir şekilde zaman hızlı geçmişti.
Liskook ikilisi bu yarım saatlik bir zaman diliminde hâlâ ilk içeceklerini içerken Taennie ikilisi 3. bardaklarını bitiriyorlardı.
İçecekleri alkol olmasa bile hepsinin içinde hafif alkol vardı -o zaman yine alkol olmuyor mu amk-
Taehyung, Jennie ile kendine ağır bir içki almak istediği için etrafta gezen garsonlardan birini yanına çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mother's Bride
FanfictionJungkook her ne kadar derslerine düşkün bir çocuk olsa da annesi Bayan Ryung, ona kız bulmakta ısrarcıydı.