Yazardan
"Nerdesin be kızım?"-jk
"Yoruldum cidden"-jk
Jungkook, elinde tuttuğu feneri yatapın altına doğru tuttu ve yatağın altına doğru bakmaya başladı.
Lisa, Jungkook'a bir nedenden dolayı küsmüş ve ondan saklanmıştı. Jungkook'un şansına da elektrikler kesilmişti bu yüzden evde fener ile geziyordu.
"Eğer çıkarsan sana 5 tane çilekli süt alırım"-jk
Eğildiği için tekrardan ayağa kalktı.
"6?"-jk
"7?"-jk
"8?"-jk
"Param kalmadı be kızım, çık artık"-jk
"9"-ls
"Of hadi 10 olsun yeter ki çık"-jk
"Asla!"-ls
Güldü ve Lisa'nın sesiyle odadan çıktı. Bağırmıştı ve ses ikisinin birlikte kaldığı odadan gelmişti.
Kendi odalarına girdiğinde feneri tüm odaya tuttu. Lisa görünecek hiçbir yerde değildi ve bu odada saklanabileceği tek yer dolaplarıydı.
"Hey! Dolapdasın biliyorum"-jk
"değilim!"-ls
Jungkook dolaba yaklaştı ve kapağı açıp feneri Lisa'nın yüzüne tuttu
"Bari trip atsaydın be güzelim, koskoca evde fenerle seni aramak zor oldu."-jk
Feneri bir kenara sabitleyip ona somurtan Lisa'nın yanına oturdu ve dolabın kapağını kapatıp Lisa'ya öndü.
"Kızma sürem bitmedi, yürü git!"-ls
"Tch"-jk
Lisa dolaptaki dar yere saklandığı için ikisi sıkış tepiş oturuyordu. Haliyle bu, aklında İYİ OLMAYAN düşünceler geçiren Jungkook'un işine gelmişti.
"Git buradan"-ls
"Tch"-jk
"Git!"-ls
Lisa eliyle kapağı açtı ve Jungkook'u itlemeye başladı. Her ne kadar elinden sonra ayağıyla itlemeye başlasa da Jungkook'un kılı bile kıpırdamıyordu.
"Hey! sana bu kadar yakınken neden gideyim?"-jk
Lisa göz devirdi ve konuştu.
"Sen iyice fesat bir şey oldun ya"-ls
"Yani?"-jk
Jungkook sırıtıp dolabın kapağını kapattı. Sonra da Lisayla yüzlerini yakınlaştırıp dudaklarına bakmaya başladı.
"Aklındaki pis düşünceleri çıkar"-ls
"Sana 1 saniyelik bile olsa öpücük vermeyeceğim"-ls
Jungkook dudaklarını yaladı ve tahrik etmeye çalıştığı Lisaya dikkatle baktı.
"Hayır"-ls
"Peki"-jk
Jungkook, Lisa'nın kolundan çekti ve kendi üstüne düşürüp küçücük yerde olabildiğince yatma pozisyonuna geçti.
Tekrardan dudaklarını yaladı. Nefesini Lisa'nın yüzüne vurarak konuşuyordu.
"Şimdi?"-jk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mother's Bride
أدب الهواةJungkook her ne kadar derslerine düşkün bir çocuk olsa da annesi Bayan Ryung, ona kız bulmakta ısrarcıydı.