Okula geldiğimizde sınıfa çıktım sıramda biri oturuo
"Kimsin"
"Sanane"
"Orası benim yerim"
"Artık benim ama"
Yanına oturmak zorunda kaldım sonra çıkışta yanıma geldi ve "ben ayaz"defi bende "benimde güneş"dedim. Okuldan sonra bişeler yapalım mı dedi olur dedim ve bara gittik. Çok fazla içmiştik bu yüzden başım dönüyodu o anda dudağını dudağımda hissattim sonra geri çekilip "napıyosun"dedim "seni seviyorum"dedi. Ve bida öpüşmeye başladık. Sonra geri çekilip ordan uzaklaşırken kapıdan çıkarken denize çarptım deniz ve ayaz çok yakın arkadaşmış bi taksi durdurup hemen bindim ve eve geldim. Uyudum.sabah başım felaket ağrıyordu o yüzden okula gitmedim saat 17.00da kalktım yemek yiyip biraz hava almaya çıktım ayaz karşıma çıktı ve "nereye"diye sordu "sanane"dedim ve yola devam ettim onda sonra önüme çıkıp"seni gerçekten seviyorum"dedi bende "bende seni"ne dedim ben ya olamaz hayır "o zaman benimle çıkar mısın" dedi."evet"ne diyorum ben ya. "Aşkım" "efendim ayaz" dedim ve arabaya binip gittik bana cevap vermedi sahil kenarında durduk.
"Buraya niye geldik" "gezmek için"biraz daha doğrusu baya gezdik beni eve bıraktı bende odama çıkıp "hayatıma giren yeni çocuk"diye düşünürken uykuya daldım sonra sabah gine uyandım okula gittim beni bekliyodu ve kenara çekti "bu şort ne"dedi bende "ne var şortun halinde" dedim ve bana sinirli bir şekilde bakıp "bidaha görmiyim" dedi ve çekti gitti mervede yanıma gelip "ne istiyo bu çocuk" dedi bende olanları anlattım ve şok oldu "deniz noldu"dedi bende "o kendine kız bulmuş"dedim dersler bitti okul çıkışı biraz gezip eve gittim ve kendime kahve yapıp biraz televizyon seyrettim. Akşam olucada yatıp uyudum.