Beni bir erkekle aldatı! -1-

499 15 3
                                    

Bu sabahda her sabah olduğu gibi alarmın sesi ile kalktım.  ev botlarımı giyip tekrar yatım, ertelediğim alarım tekrardan çalında  kendimi kalkmaya zorunlu hisettim, zar zorda olsa yataktan kalkıp yüzümü yıkadım uzun süre aynada bedensiz ruhuma  bakınca yüzümü boşuna yıkadığımı anladım çünkü banyoya girecektim. oflayarak  telefonumdan Metallica - One'ı açıp duşa girdim. müziksiz asla banyoya giremezdim. bu takıntım üç sene önce ortaya çıktı. nedeni ise babam annemi döverken annemin çığlını duymamak için banyoya girip müziği açıp  kolumu kandan gözükmeyene kadar çiziklere boğardım, anneme yardım edemediğim için kendimi bu şekilde cezalandırırdım ve bi süre sonra bundan zevk almaya başladım işte o  sıra mazoşist olduğumu anladım, işte o güznden beri duşa müziksiz girmiyorum. Duştan çıktıktan sonra  dişlerimi fırçaladım, okul eteğimi giyip üstüme dar okul gömleğimi giydim,eskiden daha doğrusu bir hafta önce  okul pantolonu ve bol bi okul gömleği giyerdim şimdi ise Sınırda etek ve dar bir gömlek. Gömleğimin duğmelerini göğsümün  sınırına kadar açıyorum evde teyzemden başka kimse yok oda zaten uyuyor. sabah saçlarımı okşıyarak beni uyandırması gereken annemde dört duvar arasında hayatını geçirip tedavi görüyor. annemi hastaneye yatırmadan bir sene önce annem babamın kafasına cam bir vazoyla  vurarak beyin kanaması geçirmesine sebeb oldu. o sebeble pskoloji tedavi görüyor. Annemi sadece haftada bir kere görebiliyorum. iç acısı bu duruma sebeb olan o adamdan tiksiniyorum! mezerına bile bi kere gitmişliğim yok. Aşa indim kahvaltı etmeden çıkacaktım çünkü hiç iştahım yok. Ayakabının birini ayağıma geçirdiğimde bir numara beni aradı. bu oydu Barkın'dı numarasını ne kadar silsemde ezberimde vardı. barkın 1 hafta önceki sevgilim, yani eski sevgilim. beni bir erkekle aldatmıştı.  beni aldatığını öğrenince ilk kez bir kız olarak  bir erkekle aldatıldığım için kendime gülmüştim. fakat öpüştüğü çocuğu görememiştim  çünkü arkası dönüktü. bir yıl boyunca bana biseksüel olduğunu sölememişti. ilişkimiz biteli bir hafta olmuştu. ben bunları düşünürken telefon ekranında bir cevapsız arama yazısı belirdi. elimdeki telefonu yere bırakıp diğer ayakabımıda giymek için eyildiğimde gine telefonun ışığı yanıp söndü. bu sefer telefonu açtım fakat arıyanın o olduğunu bilmiyormuş gibi ''Alo,buyrun?'' dedim. Telefonun karşısıdan o yavşak kıkırdamalarını duyabiliyordum. 
''Afra,benim barkın. sanki numaramı tanımıyormuş gidi yapma çünkü telefonda bile yalan söliyemiyorsun bebeğim.''

''Ne var? ne istiyorsun?'' 

''Bir haftadır okula gelmiyorsun, bu umrumda dahi değil ama okula geldiğinde bir kişiye dahi  biseksüel olduğumu  sölersen birazdan sana yolıyacağım fotorafı  tüm okulda yayınlarım  ve annenin  deli karının biri olduğunu herkez öğrenir.''

Sinirden alt dudağımı yiyordum. benden ses gelmeyince  verdiği nefesi burdan duymuştum ''Akılı ol!'' diye kükreyip telefonu yüzüme kapattı. titreyen elerimle telefonu yere fırlattım. yerde titreyince  fotorafı yoladığını anladım  uzun süre telefona baktım, açmaya korkuyordum.

Gay SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin