ayaktamı uyuyorsun? -2-

350 11 1
                                    

Tam fotorafı açacaktım elim kaydı ve silindi. olamaz inanamıyorum! ne sakar kızım  nasıl sildim ya!
kim bilir ne vardı o fotorafta. Aklım çıkacak  ben kimse ile birlikte olmdım  yoksa oldumu.
benim çıplak fotoraflarımdan başka  nasıl bir fotorafla beni rezil edebilirdiki. hiçbi zaman ona çıplak pozda atmadım.  ah allahım çıldıracağım!

Salak kafam diye diye kafamı duvara vurdum.  Sinirle çantamı yere fırlatıp hızlıca odama çıktım, aynanın karşısına geçtim kendimden nefret ediyorum. bunca zaman beni sikip atmak isteyen birini sevmiştim! çekmecemi  açıp bir baktım barkına ayit birsürü ıvır zıvırdan başka hiç bişey yoktu en çokta böyle bir adamı hatırlatan eşyaların bende durması  kendimden nefret etmemi biraz daha sağlıyor.
Kolye,bileklik,aşk romanları,ayıcık mal mal ona ait olan herşeyi bir koliye doldurum attacaktım ama okuldan geldikten sonra yapacaktım.

Yolda müzik  dinliyerek yürümeye başladım  etrafta kimse yoktu o yüzden bir banka geçip My Chemical Romance - Mama'yı sölemeye başladım gözlerim kapalıydı, kulağımda kulaklık olduğu için dahada yüksek sesle sölemeye başladım. çok geçmeden bir sesin bana eşlik ettiğini farkettip kapalı olan gözlerimi açıp iyice büyüttüm. yanımda oturup bana bakarak gülen çocağu gördüm. öyle bir gülüşü vardıkki o gülüşü birdaha görmek için nice savaşlar  edip  o gülüşe ulaşırdım.

sonra bir baktım ki  kansere bile çözüm olacak o gülüşün yerine benim taklidim yer almıştı. 
Sinirlenmiştim kulaklığı hızlıca kulağımdan çekip ''Ne yapıyorsun sen?'' diyerek bağırdım.
''biraz sakin ol ve bağırmayı kes''
''Dinliyorum seni?''
''En sevdiğim şarkılardan  birisini söylüyordun ceseratla  bağırarak söylemen hoşuma gitti eşlik ettim.''
''bunun içinmi burdasın?'' diyip yerimden kalkmaya niyetlendim ama  hızla elimden tutup kendine çevirdi sanırım beni öpecekti  gözlerimi kapadım ve beni öpmesini bekledim bukadar hızlı manita bulacağım hiç tahmin etmemiştim böyle bir yunan tanrısı bulacağımı hiçmi hiç tahmin etmedim. eğer gelecekte çocuklarımız olursa odalarını siyah yaparız kızımın dudağını deldirmesine felan izin veririm  zaten bundan kızım olursa Miss Turkeye felan yolarım kesin birinci olur oğlumuda ajansa yazdırdımı oh oturduğum yerden para kazanırım.

beni hızlıca sağa sola salıyarak bütün hayalerimden uzaklaştırdı ''uykunmu geldi ayakta uyuyorsun?'' diyerek beni göt etti. 
''hayır sadece sinirlendim ve gözlerimi kapatarak seni öldürme planları yapıyorum''
''Of sıkıldım bu muhabbeten sadece yanına bir soru sormak için geldim ve sen beni  öldürmeyi düşünüyorsun sanırım pskolojisi bozuk manyağın tekisin o yüzden soru sormadan uzaklaşıyorum.'' 
kendi kendime ''pskolojisi bozuk manyağın tekiyim'' diyerek tekrarladım bunu yaparken ayaklarımda çalışıyordu  resmen peşinden koşuyordum. sonunda ona yetişip ''Söle'' nefes ''ne oldu'' nefes ''sana'' nefes ''yardım ederim'' nefes ve son bir NEFES!
''istemiyorum gerek yok'' diyip  adımlarını iyice hızlandırdı. Aaa salakmı ne ya trip atıyor sanarsın 40 yılık arkadaşıyım. aslında mantıken arkadaş olma fikti okadarda kötü bir fikir değil ama neyse. ''koşturma beni peşinden haydi söyle''
''Peşimden koşan bir kız hımm hoşuma gitti.''
''Benden hoşlandığını biliyordum!'' diyerek havalandım. ama havlanmam 2 saniye bile sürmedi. ''saçmalama şapşal senden etkilenmemin imkanı yok''
''Hadi ya okadarmı çirkinim ayrıyeten bana şapşal demeni kabul etmiyorum!''
''etsende etmesende benim gözümde şapşalın dekisin ve öylede kalacaksın.''
''Soruma cevap vermedin?''
''Ne sorusu?''
''Okadar çirkinmiyim?''
''Hiç alıcı gözüyle bakmadım kusura bakma.''
''Peki. ee ne soracağını sölesen artık?''
''Meraklı bir şapşalın teki olduğunu söylersen söylerim.''
''demiyorum bee çokta umrumda sanki''
diyip ilerledim sanki beni takip ediyordu.
Okul kapısından girdiğimde dayanamayıp ''Sen benimi takip ediyorsun ya pis sapık!'' diye azarladım.
Kaşlarını çatıp uzunca afaladı ''Hayır sadece okuluma geldim. seni neden takip edim şapşah!''
''NEY!! benim okulumdamısın çüş ya ben senden kurtulamıyacakmıyım. Baş belası!''
''Baş belasımı? az önce peşimden koşup beni takip eden sensin.''
''O ayrı ama okula kadar sen beni takip etmiş sayılıyorsun.''
''Saçmalıyorsun şapşal.''
''Uf tamam herşeye baştan alalım tamamı? ben afra.''
diyip ellimi uzattım.
oda karşılık olarak ellini uzattı. ''Memnun oldum bende senin tanımınla baş belası.'' diyip ellimi sımsıkı sıktı.
''Seninle işim çok benim ya.''
o büyüleyici gülüşünü gine yaptı. ''Bakıyorumda hemen sahiplendin''
''Ne sahiplenecem be!''
gülüşünğ yüzünden silip dudağını düz bi hale getirdi ''Kimse senle takılmıyor sanırım'' diyip saladığı ellerini dar pantolonunun cebine koyup yürümeye başladı.
Hızlı adımlarımla ona yetişip ''onlar değil ben onlarla takılmıyorum. hiçbiri tarzım değil ama sen farklısın nasıl diyim  metal felan dinliyorsun uf ne bilim öyle işte.'' okadar hızlı konuşmuştumki nefes nefese kaldım.
Adımlarını yavaşlatık durdu bana dönüp dudaklarını yukarı kıvırttı sonra ellini uzattı. ''Peki o zaman,benim adım...''  sözünü kesip dudaklarına yapıştım.  Barkın bize bakarak  yanındaki sarışın kızın memelerini mıncıklayıp duruyordu. onu öyle görünce napacağımı bilemeden baş belasının ayağına basıp onu öpmeye başlamıştım  elerimi saçlarının arasında gezdirerek daha ateşli bir iş yapıyormuş gibi göstermek istedim barkına. tam dilimi devreye sokuyordum ki beni itekledi. onu öpmek için ayağına bastığım için ittiğinde ayaklarımız birbirine  dolandı ve yere yapıştım. o an  mor klodumun gözüktüğüne eminim!, Barkın ''bozok!'' diye resmen anırınca kendimi toparlayıp hiç bişey olmamış gibi tekrardan aya kalktım.
''Şimdide eski sevgilimlemi kırıştırıyorsun'' dedi bana bakarak. ne yani barkın beni bu tipsiz yelloz boy'lamı  aldatmıştı. ''nasıl??'' diye sorarak yanlarına gittim.
''Barkın'la beni aldatan sür..piç senemiydin.'' kız kavgası yapacakmış gibi gaza gelmiştim.
Bozok hiç birşey olmamış gibi eliyle çenesini okşayıp dişlerini göstererek. 'sevgilini ellinden nasıl aldım ama kezo' bakışını atınca dayanamayıp kasıklarına tekmemi geçirdim. bozok inliyerek yere yatınca bir havada kalan ayağıma bide yerde kıvranan bozoka baktım ayağımı yavaşca yere indirip. gururlu şekilde göğsümü gere gere bozoka baktım bu kadar güçlü olduğumu hiç tahmin etmemiştim..

Gay SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin