Salak Mısın Cemile?

190 27 138
                                    

Bu bölümde rol alan __PainOfEce_ ye teşekkür ederiz💕💕

Bitter:evet aşkolarım, yeni bir kısmetse olur bölümüyle karşınızdayız! İlk olarak gelin adaylarımızı alalım stüdyoya.

*Gelin adayları hemen stüdyoya gelir*

Bitter:o zaman şimdi de damat adaylarımızı alalım

*Damat adayları stüdyoya gelir*

Bitter: evet aşkolarım hoşgeldiniz. İddialı başladık ve güzel şeyler yaşandı. Şuanda aramızda 2 çiftimiz var ehehehe. İlk önce Açelya ile konuşmak istiyorum. Nasıl gidiyor Doruk ile?

Açelya: Eee Bitter ablacım biz çok iyi anlaşıyoruz. Biraz odun falan ama bence kötü niyetli değil. Mesela geçen gün sahilde kiss yaşanmak üzereydi ama bu odun yemekte bol soğanlı kokoreç yediği için kısa bi baygınlık geçirdim.

Herkes:AAAAAAAAAAAAA

Açelya:Ama olsun yani ilk kissten önce bol soğanlı kokoreç yemesi onun kalbinin kötü olduğunu göstermiyor sonuçta.

Vuslat:arkadaş mal herhalde

Açelya:yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı

Doruk:kusura bakmayın geçen gün onu korkuttum da biraz o yüzden yere düşüp kafasını çarptı kafası yerinde değil

Açelya:yerinde olmayan kafan mıyım gerçekten🥺🥺🥺🥺

Bitter:kafayı yemiş awsu. Neyse Dorukcuğum eklemek istediğin bir şey var mı?

Açelya:Sen yengenle ne biçim konuşuyorsun DORUK BENİM KARIM ULAN

Beliz:sure grandma

Bitter: Allah akıl fikir versin canım

Açelya:amin aşko

Bitter:Biraz da Beliz ile konuşmak istiyorum. Fermanla birbirinizi daha yakından tanıma kararı aldınız. Nasıl gidiyor aşko

Beliz: Ferman gerçekten çok iyi biri ve yakışıklı. Baya yakışıklı. Bide şey var fena yakışıklı. Böyle görünce ağzının suyu akı-

Doruk: Hop aile var kardesim

Beliz:Yani kısacası bizim aramız çok iyi Bitter Abla.

Bitter:anladım Belizcim. Biraz da Taş gibi ferman ile konuşalım.

Ferman:Ben de Beliz hakkında aynı şeyleri düşünüyorum. Gerçekten mükemmel biri ve onunla olmak çok güzel.

Bitter: Evettt geçen bölümden sonra internette bazı shipler oluşmuş. Bugün onlardan gelen bazı tepkileri okuyacağız ve sürpriz telefon bağlantılarımız var. İlk olarak Açelya ve doruk için açdor tagı altında birçok şey paylaşılmış.

Açelya:yiaa çok merak ettim neler yazılmış

Bitter:Seyircilerimizden fenasi kerim....

(Multideki gerilim müziğini başlatabilirsiniz)

Bitter:Terbiyesiz! Terbiyesiz adam!Ayıptır ya! Haysiyetsiz. Biz burada hizmet yapıyoruz sevenleri kavuşturuyoruz siz terbiyesizlik yapıyorsunuz. Ondan sonra milletin önünde küçük düşüyoruz. Hayret bişey ya.

(Müziği kapatabilirsiniz)

Bitter:Her neyse, bir başka seyircimiz Hayriye Tekin "İkisi de deli ve bence libidosu yüksek bir çift. Eşim Aman Ali Rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın ve ben ikisini de destekliyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bitter Ziyangil ile Kısmetse Olur💍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin