Taş Gibi Doktor Diyeceksin!

275 23 59
                                    

Selaaaam, istediğiniz yerlerde yukarıdaki müziği açabilirsiniz kdkddmjdndbdnxjxk iyi okumalarr💜

Bitter:Evet, Kısmetse Olur'dan herkese selam aşkolar. Dileriz ki kaos dolu bir bölüm olur. Eheheheh. İlk önce gelin adaylarımız geliyor!

Gelin adayları giriş yapar.

Bitter: Duyduğuma göre dün baya olaylı geçmiş aşkolar. Vtrmiz var önce onu izleyelim.

~VTR~
Gelinler evlerinde çay içiyor.

Nazlı:Yaren ben de bir bardak alabilir miyim

Açelya: Nazlı'ya çay yok!

Nazlı:Ne demek nazlı? Sen bana nasıl Nazlı dersin?

Açelya:Ne diyem? Hoca hanım mı diyem? Şah mı diyem ha? NAZLIIĞ

Nazlı:DOKTOR NAZLI DİYECEKSİN HURRAAĞ DOKTOR DİYECEKSİN TAŞ GİBİ DOKTOR DİYECEKSİN!

Açelya:O günler geride kaldı Nazlı! ARTIK KISMETSE OLURDAYIZ!

Nazlı:Sen benim olduğum yerde çay ısmarlayamazsın!

Kıvılcım: Çayları kim ısmarlıyor o zaman?

Beliz:Kıvılcım çekirdek ister misin?

Vuslat:Nazlı'ya çay yok bir vitamin çayı verin sesi çıkmıyor ahaha ahahha

~VTR SON~

Bitter:Gerçekten baya kaoslu bir ortammış. Orada olmak isterdim. Şimdi de biraz sizlerle konuşmak istiyorum. Nazlı, bugünkü kavganın baş rolü sendin. Neler düşünüyorsun aşko?

Nazlı: Yani şimdi buraya dün geldik, kaynaşmaya çalışıyoruz dimi. Doktor Nazlı deyin dedim ama ısrarla hala bazı arkadaşlar Nazlı diyor. Bu benim kırmızı çizgim yani. Ben de buna karşı çıktım ve kavga ettik.

Bitter:şimdi kavganın diğer başrolü açelya ile konuşacağım. Açelya neden Nazlı'ya ısrarla Doktor Nazlı demiyorsun?

Açelya:Bitter abla yani şimdi buraya bir yarışmaya gelmişiz, hepimiz eşitiz şuan, arkadaş illa mesleğini katıyor. Sanki bir tek o doktor gibi davranıyor. Yarenciğim de doktor ama bana Doktor Yaren diyeceksin demiyor yani. Nazlıcım eğer doktor nazlı denmesini istiyorsan çalıştığın hastaneye geri dönebilirsin.

(Aklınızda kısmetse olur gerilim efekti oluşturabilirsiniz)

Bitter:Yaren ile konuşmak istiyorum biraz. Yaren, Açelya ile yakın gördüm sizi, sen bu olay hakkında ne düşünüyorsun?

Yaren:Bitter abla bence nazlı gereksiz uzattı. Yok işte Hurraağ doktor diyeceksin falan diye. Açelya burada baya haklı bence.

Bitter:Kızlar evindeki İlk geceniz nasıldı Belizciğim?

Beliz:Yani bence very nays geçti. Hukuk okuduğum için böyle yerlerde kalmaya alışığım. Arkadaşları da sevdim. Kıvılcım ve bana aynı odayı vermişsiniz ayb yani. Ha bide sabahki kavga da o kadar saçmaydı ki. AYM SORİ AMA SALAKSINIZ YANİ

Vuslat: Dinime küfreden Müslüman olsa ayol! Çekirdek çitleyerek kavga izleyen ben miydim?

Bitter:Ay kız onu bunu boşver, kızlar evi nasıldı?

Vuslat:Yani, benim evden küçüktü, çok rahat edemedim açıkçası. Zengin olunca biraz böyle oluyor işte.

Kıvılcım: Bittercim dün biraz yorucuydu ama olsun, güzeldi bence. Hemen damat adayları ile tanışmak istiyorum.

Bitter Ziyangil ile Kısmetse Olur💍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin