•28

7.2K 164 37
                                    

Sarhoş olmana tepkisi;

Bang Chan:
Muhtemelen seni daha yakından takip etmediği için kendini suçlayacaktır. Seni istediğin şeyleri yapmaktan alıkoyacak biri değil, sadece güvende olduğundan emin olmak ister. Chan ve sen MV'lerinin 100 milyon olmasını kutlamak için çocuklarla dışarı çıkardın. Chan üyeleriyle eğlenmene, dans etmene ve içmene hayran kalır. Bir süre sonra Chan'ın yanına gidip, yorgunluktan vücudunu onunkine yaslarsın ve Chan sırıtışına engel olamaz. Ona yorgun ve iyi hissetmediğini mırıldanırsın. Ona bir koala gibi yapışma şeklini seviyordu, çok fazla içtiğinde yaptığın bir şeydi. Chan ikinizi de güvenli bir şekilde eve götürmeden önce üyelerine veda ederdi. Neyseki erkek arkadaşınızın desteği sayesinde yürüyebilecek kadar iyiydin.

Eve vardığınızda sen hemen banyoya gidersin. Neyseki sen tuvaletin önünde diz çöküp kustuğun sırada Chan arkanda durup her ihtimale karşı yanında olan kendi bileğindeki saç tokanla senin saçını topluyordu. Kendini kustuktan sonra daha iyi hissedersin ve duş almak istersin. Chan duşa girmene ve soyunmana yardım eder ayrıca saçını ve yüzünü de yıkar. İkinizde yatağa gidip yattığınızda sen sarhoş olduğun için özür dilemeye başlarsın, ama Chan aldırmaz. Sen eğlendiğin için mutluydu. Sen güvende ve onunla olduğun sürece umursamaz.

Lee Know: Yalan söylemeyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee Know:
Yalan söylemeyeceğim. Minho gerçekten ne kadar sarhoş olduğunu anladığında sırıtmayı bırakmaz. Şaşırtıcı bir şekilde ikiniz eve gelene kadar oldukça sabırlı olur, sonra seni ortak dairenizin kapısına bastırır. Tüm parti boyunca ona sürtündün ve kızdırmaya çalıştın, sabrını test etmeye çalışıyordun. Ne yapmaya çalıştığını biliyordu ama ikiniz eve döndüğünüzde size ağır bir ceza vermek istedi. Ona toplum içinde öyle davrandığın için aklından kirli düşünceler geçirmekten çekinmedi. İçtiğin zaman çok hassaslaştığını ve onu ne kadar sevdiğini bildiği için seni daha çok kızdırmak istedi. Minho'nun boynunu emme hissi seni harikalar diyarındaymışsın gibi hissettirdi.

Pantolonundakini yakında serbest bırakması gerektiği için, umduğu sürece seninle dalga geçemezdi. Düşündüğün kadar kaba olmaz. Hatta her zamankinden daha yavaş olur ve iyi olduğundan emin olacaktır. Genellikle gürültülerinizi bastırmak için elinden geleni yaptığından bu kadar sesli hale gelmeni sevdi. Bitirdikten sonra da iyi olduğundan emin olacak ve seni temizleyecekti. Sonra süper yapışkan olurdu ve bu yapışkanlığı ertesi günde bitmeyecekti. Nadiren olduğu için seni sarhoş görmeyi sever. Yeni deneyimler ve birlikte eğlenceli zaman geçirmenizi sağlar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
• 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖞 𝕶𝖎𝖉𝖘 𝕽𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘 •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin