Aileniz ile tanışması;
Bang Chan:
İçten içe korkuyordu, ailenin ondan hoşlanıp hoşlanmayacağından emin değil. Ama ailenin önünde Christopher son derece saygılı ve kibardı, ayrıca söylenen ya da sorulan her şeye özenli cevaplar veriyor olacaktır. Tanışmanın bitişinde biraz gevşemiş olacak ve ikinci de daha rahat olacaktır.
Lee Know:
Başlangıçta Minho son derece gergindi, ama ailenin kişiliklerinin seninkinden çok da farklı olmadığını anladıktan sonra kısa süre içinde rahat oldu. Çok nazik davranır ve kendisine sorulan her soruyu yanıtlar, ara sıra kendi sorusunu sorar bu da ailenin gerçekten beyinlerini mahvetmesine neden oluyordu.
Changbin:
Changbin ailesine gerçekten yakın, bu yüzden doğal olarak ailen üzerinde iyi bir izlenim bırakmak isteyecektir. Onlarla tanışacağı güne kadar geçen süre boyunca, ne giyeceği, ne söyleyeceği ve nasıl konuşacağı konusunda stres yaşardı. Nihayet o gün geldiğinde belli etmemeye çalışsa da çok stresliydi"Takım elbise giymeli miyim? Resmî mi olur? Komik değil! Gerçekten gerginim!"
Hyunjin:
Bu çocuk CEHENNEM kadar gergin olurdu. Kendisine sorulan her sorunun yanıtını kekeleyerek verirdi. Baban bundan pek memnun değildi ama annen onun için üzüldü. Buna karşılık annen yıllar önce babanında Hyunjin gibi olduğunu söyleyerek alay etmeye başladı. Sonunda Hyunjin gerginliğini biraz attı ve ailen onu sevdi. Belki bir daha ki sefere evde pratik yapmalısınız.Han:
İlişkinizi daha ileri götürdüğü için mutluydu ve aslında onlarla tanışmak için seni ikna eden kişi oydu. Sonunda o gün geldiğinde biraz daha beklemiş olmayı diliyordu. Çünkü kendi yönüne atılan soru oklarına hazırlıklı değildi. Sonunda kendini toparlayacaktı. Sonuçta iyi bir başlangıç olmasa da iyi bir geri dönüş ve bitiş oldu."Çok kötü gitmedi. Sanırım oldukça iyi yaptım. Umarım bir dahaki sefere onları aptallığımla büyüleyebilirim"
Felix:
Çoğunun düşündüğünün aksine baban Felix'i severdi. Kişiliği bulaşıcıydı ve onu sadece bir kaç saniyede kazandı. Öte yandan annen ona karşı temkinliydi. Tüm bu tatlılığın altında bir şey sakladığına ikna olmuştu. Biraz zaman alacaktı, sonunda Felix'in sizin için her şeyi yapabileceğini anlayacaktı. Annen kısa bir süre sonra gelip mutlu bir şekilde onu aileye kabul etti.Seungmin:
Seungmin üyeler arasında en gergin olandır. Ailenle tanışacağım anladığı an, tüm üyeler onunla alay etmeye başladı ve bu da onların kabulünü kazanamayabileceği düşüncelerine yol açtı. Nihayet onlarla tanıştığı zaman, aileninde onun kadar gergin olduğunu söyleyebilir. Sonunda iyi bir izlenim bırakarak herkesi ikinci sefer için heyecanlandırırdı."Düşündüğüm kadar kötü değildi. Ailen çok iyi."
I.N
Küçük kardeşinin doğum gününe davet edilmesi sayesinde ailenle erken tanıştı. Jeongin iyi bir izlenip bırakmıştı ve onu etrafta görmek hoşlarına gitti. Kardeşinle kolayla anlaştı ve sonunda bir sorun olmadan onları kazandı"Gerçekten nazikler, bunu nerden aldığını görebiliyorum"