Ed Sheeran oli kyllästynyt pelkkään musiikin tuottamiseen. Niimpä Ed päätti että aloittaa tekemään twitch striimejä. Ed teki striimejä mm. peleistä kuten roblox, hän teki erinlaisia pukeutumis striimejä joissa hän pukeutui esim emo'ksi tai puki päälleen maid mekon. Sana tästä mahtavasta striimaajasta levisi jopa Suomeen ja niimpä Ed Sheeran päätettiin kutsua Suomessa järjestettyyn maailmanlaatuiseen striimaajien gaalaan.
2kk eteenpäin...
Ed Sheeran herää hotellistaan, hän saapui viimeyönä Suomeen. Tänään on gaala päivä. Ed pukee komean puvuntakkinsa päälle ja ajoi limusiinillään Helsingin Hartwall areenalle missä gaala pidetään. Onneksi Ed oli harjoitellut jo vuosia aiemmin puhumaan suomea nimittäin tänään sitä taitoa tarvittaisiin. Takahuoneessa Ed ja muut striimaajat odottivat gaalan alkamista. Areenan keskelle oli siirretty jo suuri lava ja pian ovet avattaisiin jotta suuri yleisö pääsisi paikalle.
30min myöhemmin...
Yleisö oli täynnä pörukkaa. Kaikki olivat valmiina gaalan aloittamiseen. Yhtäkkiä sivuovi pamahtaa auki ja sieltä juoksee komea mies kauniissa asussaan...
???: olenkö myöhässä?!?!??!
Mutta kuka on tämä komea mies, kauniissa vaaleanpunaisessa mekossaan, kissankorvilla ja söpöillä kengillään...?
???/Eetu: Olen EeddSpeaks, kutsukaa minua Eetuksi. Tulin juuri ajallaan, eihän gaala ole vielä alkanut?
Ed Sheeranin silmät aukesivat, kuka tämä komistus on? Ed olisi mennyt juttelemaan tälle 'Eetulle' mutta juuri kun otti askeleita eteenpäin, lavalta kuului hänen nimensä ja se tarkoitti että tämän on sinne mentävä...
Ed Sheeran astui lavalle, yleisö hurrasi. Kuuluttaja ojensi 'vuoden komein twitch striimaaja' palkinnon Ed'ille. Ed ei tahtonut jäädä seisoskelemaan lavalle pidemmäksi aikaa mutta hänellä ei ollut vaihtoehtoja..
Gaalan lopputtua jokainen striimaaja pääsi takahuoneeseen. Ed yritti etsiä Eetua jotta voisi pyytää tämän numeron mutta häntä ei löytynyt. Kyyneleet olivat jo lähellä valua pitkin poskia kunnes tämä huomasi jotain.
Lattialla lojui Eetun toinen kissakorva, Ed otti sen ja katsoi sitä.
Ed'in ajatukset: Minun on löydettävä tämä EeddSpeaks.. because I'm in love with the shape of you...
Seuraavana päivänä...
Ed Sheeran viipyi Suomessa enään 4 päivää. Hän tahtoi löytää Eetun ennen kun palaa sinne missä ikinä asuukaan. Hän päätti ryhtyä tuumasta toimeen, avasi instagramin ja postasi sinne kuvan tästä mystisestä kissankorvastaan. Monet ihmiset väittivä tämän kuuluvan heille mutta Ed kyllä tiesi tunnistavansa oikean omistajan, EeddSpeaksin. Aikaa kului iltaan, ei mitään.. Oliko toivo menetetty..? Eikö Ed löytäisi elämänsä rakkautta... Hän meni nukkumaan kyyneleet silmissään.
Kello oli kolme yöllä, hotellissa kuului vain seinäkellon tikitys... Yhtäkkiä Ed Sheeranin puhelin soi. Ed heräsi ja katsoi puhelintaan, painoi vihreää ja laittoi puhelimen korvansa juurelle.
Pelottavan matala ääni aloitti puhumaan..
???: Jos en saa sitä kissankorvaa aamu kuuteen mennessä, olet mennyttä.
Ed oli hämmentynyt, miksi joku tahtoisi EeddSpeaksin toisen kissankorvan..?
Ed: Kuka olette ja miksi tahdotte sen?
???: Olen rikollinen, aion myydä tuon arvokkaan Eetun kissankorvan ja tienata miljoonia! Sinä ja Eetu olette kuolleita aamuun mennessä ellet tuo sitä korvaa osoitteeseen kissankorvakatu 69.Ed löi luurin korvaan. Tämän on oltava vain jokin pilapuhelu. Ed jatkoi uniaan...
Kello on kuusi aamulla, kolme tuntia viime puhelusta... Puhelin soi taas.
Ed herää.. Sama numero???? Hän vastaa.
???: Minulla on Eetu vankina, tiedät osoitteen, saavu tänne tai tapan hänet. *puhelu loppui*
Ed oli paniikissa, hänen oli lähdettävä samalla sekuntilla. Ed vaihtoi vaatteensa ja otti kissankorvan. Hän juoksi autolleen ja käynnisti sen. Nyt hän oli matkalla sinne missä Eetu olisi pelastamaan tämän...
Auto saapui synkkään pihaan. Talo on lahonut, tie on halkeileva ja ilma on synkkä. Valoa ei loistanut mistään suunnasta. Ed pysäytti autonsa ja nousi sieltä. Hän käveli ovelle ja avasi sen, edessään oli pitkät portaat alas kellariin. Tämä on tehtävä hän hoki itselleen useasti. Nyt on mentävä, hän astelee portaat alas. Pitkä pimeä käytävä johtaa hänet ovelle.
Ed avaa oven eikä voi uskoa silmiään. Edessään hän näkee EeddSpeaksin ja Obaman sidottuina penkkeihin ja teipit suillaan. Pimeästä varjosta tulee mies.
Mies on korkea, hänellä on musta huppari ja valkoinen hymynaama maski. Voiko tämä olla... Kuuluisa striimaaja Dream?
Dream: Olen napannut Eetun ja Obaman. Sen jälkeen kun jäin kiinni speedrun'eissa huijaamisesta, katsojamääräni laskivat niin paljon että nytten minun täytyy ryöstää jotta saan rahaa. Anna se kissankorva ja päästän teidän kaikki kolme menemään.
Ed oli hämmentynyt. Mitä hänen pitäisi nytten tehdä?? Entä jos Dream huijaa häntä ja vie kissankorvat mutta ei päästäkkään Eetua ja Obamaa vapaaksi?
Dream: Jos et nytten anna sitä kissankorvaa, lemmikki kissani Patches raatelee teidät kappaleiksi.
Ed ei voinut muuta. Juuri kun hän oli ojentamassa kissankorvaa Dreamille, minecraft Steve saapuu paikalle timantti armorit päällä ja lävistää Dreamin timantti miekallaan.
Ed ja Steve auttavat Obaman ja Eetun vapaaksi ja sitten he ajavat Ed Sheeranin autolla turvaan Eetun talolle. Talossa Ed antaa Eetulle kissankorvansa ja sanoo I'm in love with the shape of you... Eetu katsoo Ed Sheerania ja suutelee häntä huulille. Iltapäivällä kaikki lähtevät koteihinsa.
Nyt kaikki ovat onnellisia.
YOU ARE READING
Ed sheeran x EeddSpeaks
RomanceEd Sheeran on tulossa suureen striimaajien gaalaan suomeen. Gaalassa hän tapaa EeddSpeaksin, onko tämä rakkautta ensisilmäyksellä? Onnistuuko Dream saamaan Eetun pudottaman kissankorvan joka on Ed Sheeranilla? Tekiä: Masi