Szeptember 10 Utazás

Napsütötte mosolygós kora reggel ébredtem. Tudtam, hogy nagy nap előtt állok a húgommal. Ahogy ő se még én sem voltunk még egyedül egy másik országban, miután betöltöttem a 13- azután a törvény kimondja, hogy a trónörökös (aki betöltötte a 13-at)és a király vagy királynő nem utazhatnak együtt. Úgy volt hogy 7:00 órakor elindulunk a repülő térre. Szerencsére 5:30-kor ébredtem ami számomra ideális, mert korán eltudok készülni.
Gyorsan szóltam Clara-nak, hogy főzzön nekem egy kávét, azután megkértem, hogy szóljon Rose szobalányának Emily-nek, hogy csomagolja be a húgomnak a bőröndjét és ébressze fel a hercegnőt.
Egy gyors reggeli után amit kivételesen a szobámban fogyasztottam el, gyorsan fel ettem azt a ruhát amit Clara választott.
A ruha:egy rövidujjú krémszínű ing, rajta egy zöldes kardigán, és egy szürke szoknya fehér magassarkúval.
A hajam:egy elegáns konty a tűzve
Ékszereim kedvenc kristályos fülbe valóm és a kedvenc egy háromsoros igazgyöngyös nyaklánc , amit a Papától kaptam a 13. születésnapomra.

6:50-kor már kint voltunk a repülő téren. Felszálltunk a királyi magánrepülőre, és a családunk is feljött hozzánk elköszönni és sok szerencsét kívánni.

7:00-kor a gép felszállt. KB. 10 perccel később mikor felszáltunk megjelent a személyi titkárom Patrick. Elmagyarázta, hogy hol teszünk látogatást és meddigfog tartani. Rose-tál akkor döbbentünk rá, hogy ez sok idő lesz amikor kiderült hogy 3 hétbe fog telni mire mindenhova ellátogatunk és nem csak bálokra fogunk járni.

Olyan 1, másfél órával később landoltunk. Nagyon izgatottak volna. Mikor kiszáltunk a gépből egy csomó ember boldogan integetett és a gyerekek Napfény Földe zászlaját lengették. Én és Rose a gépről lefelé menet integettünk a népnek. Mikor teljesen leszálltunk akkor egy kislány egy gyönyörű szép virágcsokorot adott a kezembe:
-Isten hozta királyi fenség szerény országunkban-mondta a kislány.
-Nagyon köszönöm! - feleltem-eközben végig mosolyogtam.
A reptéren elmondtam a beszédem amit Patrick adott meg a repülőn hogy gyakoroljam. Miután elmondtam nagy volt a taps.

Nem sokkal később elmentük a szállásunkra ott mindketten átöltöztünk egy elegánsabb ruhába. Egy király kék alapon nagy fehér pöttyök. Nalunk a Napfényi királyi családban a női tagoknak kötelező a kalap este 19 óráig utána tiarát viselhetünm. A kalapom egy fehér kalap volt ami ruhámhoz passzolt. Mivel a hajam egy elegáns kontyba tűztem ezt most ki kellett engedni és behullámosítani és feltűzni

Ehhez hasonló a hajam

Szóval amikor Rose is kész lett elindultunk a kocsihoz. Beszálltunk, egy hosszú úton mentünk végig az út két szélén az ország népei álltak integettek és ujjongtak. Szóval mikor végig mentünk az úton már majdnem beesteledett. A bál nemsokára kezdődött. Szóval Rose tartja a beszédet. A beszédét már tegnap megirta.
És akkor Rose elkezdte a beszédet.
-"Hölgyeim, és Uraim, tisztelt uralkodók és követek! Életem egyik legnagyobb megtiszteltetése, hogy itt álljak önök előtt, és ezen az utazáson részt vehetek. Örülök, hogy jómagam és a nővérem meglátogathattuk ezt a gyönyörű vidéket. Sok-sok éve arra vágyok,amit nem sokan élhetnek,itt állni és körbe utazni országukat.
Már csak egy dolgot szeretnék mondani. Kezdődjék meg a bál!-szavalta boldogan.
Nagyon büszke voltam a hugomra, sajnálom, hogy nem ő a trónörökös, szívem szerint cserélnék vele életem végéig hercegnő lehetnék és egy távoli vidékén élnék, de nem lehet én vagyok az elsőszülött, sosem élhetek normális életet.
Kb.1:00-kor véget ért a bál. A bál után visszamentünk a szállásra. Clara segített öltözni. Aztán bedöltem az ágyamba és már aludtam is.
Azt álmodtam, hogy Rose a királynő én meg csak egy egyszerű hercegnő vagyok. A palotától távol élek és boldog, vagyok Rose is boldog. És ettől függetlenül az össze utazásra együtt megyünk. Jó álom volt.... Aztán vége felé szakadt. Aztán mélyebb álomban zuhantam.

Bocsi kicsit ez most rövid lett de remélem így is tetszik.