Descriere

91 8 14
                                    

Hello !

Numele meu este Karina.. dar prefer sa mi se spuna Inna sau In'.. am 19 ani si predau cursuri de dans la fostul meu liceu.. nu am vrut sa dau la ceva universitate.. deoarece nu mi-a prea placut sa invat.. cu toate ca in primul an de liceu eram tocilara.. dar totul sa schimbat dupa plecare "dragostei".. il chema Harry Styles.. inalt,, frumos.. carliontat si cu niste ochii verzi in care te pierzi..

Locuies in L.A impreuna cu tata si cu fratele meu mai mare.. Pe tata il cheama Pit.. un om inalt.. cu statura sociala pot spune.. buna si cu multi bani in conturi.. e un tata iubitor si foarte atent cu mine si cu fratele meu mai mare..

Andrew- fratele meu mai mare.. are 20 de ani si participa de 3 ani la curse ilegale.. are un prieten bun.. in ambele sensuri :))

Kriss- este prietenul cel mai bun al fratelui meu.. este un baiat de statura medie.. dar totusi mai inalt ca mine :)).. are 20 de ani si suntem nascuti pe aceeasi zi :3

Am un verisor care sta in Lodra.. il cheama Liam,, din cate am inteles de la tata are ceva formatie.. trebuie sa il vizitez vara asta.. adica peste exact 2 saptamani..

Va da-ti seama ca nu o sa il mai vad pe Kriss timp de 3 luni.. si are niste ochii albastri care ma innebunesc.. dar totusi imi este frica sa ii spun ca il plac..

Cam atat pe ziua de azi.. sper sa va placa povestea.. va astept cu pareri si critici .. V-am pupat.. K-bye ! :*

I hate you... but.. I love you..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum