💚💖ℝ𝕦̈𝕪𝕒𝕝𝕒𝕣🤍🖤

139 11 13
                                    

-Mitsuri- (Evet bu gün Mitsuri'yle başladım çok şaşırdınız demi)

Yatmak için dişlerimi fırçalıyordum. En sevdiğim pelüş oyuncağıma sarıldım ve güzel rüyalara daldım. Rüyamda tam hatırlayamasam da birisini gördüğümü hatırlıyorum. Shinobu'ya benziyordu. Hatta kıyafetleri ve kılıcı olmasaydı Shinobu diyebilirdim. Yirmili yaşlarda gözüküyordu. Bana el salladı. Ne yapmalıydım bilmiyorum. Sonra arkadan uzun saçlı bir çocuk geldi. Saçlarının altı yeşilimsi bir renkti. Şirin birine benziyordu. Ama çok genç gözüküyordu. Sonra Sınıftan da tanıyabileceğim herkesin depresyonlu çocuk diye bildiği Giyuu'ya benzeyen biri geldi. Ama neden kılıçları vardı. Sonra sırasıyla sarı ve kırmızı saçlı kaşları biraz değişik olan biri geldi. İri yarı diğerlerinden katlarca büyük biri, başında değişik kafa bantlı biri, daha sonra yüzünde yaralar olan ve kızgın görünen biri daha geldi. Çok havalı duruyordu. Sonra nerede görsem hatırlayacağım bir yüz gördüm. Dur ... bu evet bu Obanai. Ama o boynundaki şey bir yılan mı ve elinde bir kılıç var. Burada ne oluyor neden hiçbir şey anlamadım. Birden birisi beni onların arasına ittirmiş gibi hissettim. Sonra benim de bir kılıcım olduğunu ve kıyafetlerimin değişmiş olduğunu gördüm. Ne oluyor anlamıyorum. Kafamda yüzlerce soru var ana hiç birinin cevabı yok. Yoksa delirdim mi? Yok canım daha neler sadece bir rüya değil mi? Ya da bana mı öyle geliyor. Sonra yüzünde büyük bir yara olan bir adam geldi. Yanında iki kız vardı. Ona çok benziyorlardı. Adamın elinden tutuyorlardı. Sanırım adam kördü. Sonra uyandım. Bu olanlara bir anlam veremiyordum. Çok kafaya takmamak gerek diyip yine her zamanki gibi okul için hazırlanmaya başladım. Bu olayı Obanai'ye anlatmam lazımdı. Sabırsızlanıyordum.

-Obanai-

Her zamanki gibi yatmaya gidiyordum. Ailem beni çok takmadığı için kaçta yattığımı umursamıyorlardı. Gözlerim yorgunluğa teslim olduğunda ve kapandığında kendimi siyah bir yerde buldum. Burası da neresi. Bilincimin yerinde olduğuna emindim. Etraf yavaş yavaş aydınlanmaya başladı. Ardından yanlarında kılıçları olan birkaç kişi gördüm. Bunlar kim. Nedense okuldaki kişilere çok benziyorlardı. Özellikle kırmızı ve sarı saçlı olan kişi. Etrafıma bakındım. Onların olduğu yer dışında diğer yerler karanlıktı. Daha sonra 7 kişi daha geldi (Mitsuri'nin rüyasında olan sırayla anlatmaya üşendim sorry) ve sıra halinde durdular. Sonra arkadan her yerde tanıyacağım bir yüz olan Mitsuri'nin yüzünü gördüm. Onun da kılıcı vardı ve değişik kıyafetler giyiyordu. Aslında hepsinin kıyafetleri benziyordu. Ardından birden eğildiler. Ne olduğunu anlamdım. Arkamı döndüm ve birden kıyafetlerimin değiştiğini hissettim. Yaşadıklarımı kavramaya çalışırken birden ben de diz çökme gereği duydum. Neden daha yeni gördüğüm birine bu kadar saygı gösteriyordum anlayamamıştım. Boynumda dolaşan bir şey hissettim. Birden kanlı canlı bir yılanla göz göze geldim. Korkudan küçük dilimi yutacak gibi oldum. Ama korkmadım. Sanki bu yılan bana bir yerden tanıdık geliyordu. Tekrar adama bakmaya karar verdim. Emindim bu adamı ilk defa görüyordum. Yanında ona benzeyen iki kız vardı ve adamın ellerinden tutuyorlardı. Sanırım adam kördü. Kızlara bir şey söyledi ama duyamadım. Sonra birden uyandım. Ne olduğunu anlayamamıştım. Sanırım bu olayı Mitsuri'yle konuşmam gerekecekti. Hayatımda ilk defa böyle bir olay yaşanıyordu. Çok kafaya takmadım ve okul üniformalarımı giymeye başladım.

(476 kelime)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(476 kelime)

𝕂𝕒𝕝𝕡𝕝𝕖𝕣 ~𝕆𝕓𝕒𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin