💖💚ℂ𝕖𝕧𝕒𝕡?🖤🤍

98 7 6
                                    

-Obanai-
Şaşırmamış gibi davranmaya çalıştım ama bu imkansızdı. Nasıl olur da aynı rüyaları görürdük. Kaderin bir oyunu mu yoksa gerçekten garip bir şeyler mi dönüyor. Okula kadar beklesem iyi olur. Zaten tarih dersi 3. ders. Sadece 2 ders beklemem lazım. Mitsuri'nin yüzü her zamanki gibi ışık saçıyordu. Benimki ise .... her zamanki gibi solgundu ve sanki sinirliymişim gibi duruyordu. Yani ben öyle düşünüyorum. Yol boyu bir daha asla rüya konusunu açmadık. Acaba Mitsuri bu olayı unutmak mı istiyordu. Okulun girişinde her zaman olduğu gibi bir kaç kedi gördük. Mitsuri bu kedileri çok seviyordu. Bense dokunmak istemiyordum. Sınıflarımız farklıydı o nedenle teneffüste buluşmaya karar verdik. Hala olanlar bana çok garip geliyordu. Filmlerde ve kitaplarda hep görüyordum bu olayı ama asla bana da olacağını düşünmemiştim. Aklımda onlarca soruyla birlikte sırama geçtim. Sınıfa yeni biri gelmiş gibiydi. En azından ben yüzünü sınıfta görmemiştim. Yüzünün bazı yerlerinde yaralar vardı. Beyaz saçları da vardı. Sanki bir yerden hatırlıyor gibiydim. Bakışları her an birini öldürecek gibiydi. Onunla arkadaş olmaya hiç niyetim yoktu.

-Yazar anlatımı-

Teneffüs vakti gelmişti. İki arkadaş da koşar adımlarla sınıflarından çıktılar. Shinobu arkadaşı Mitsuri'nin ardından baka kalmıştı. Okulun bahçesindeki ağacın altında konuşmaya başladılar.

Mitsuri: Aklında rüyamızda olanlarla ilgili bir fikrin var mı Iguro-san

Obanai: Hayır. Aslında bu olayı bazı filmlerde ve kitaplarda görmüştüm ama şu anda bir film ve ya kitapta değiliz. (Ewt 3 dediğimde inanıyoruz 1 2 4)

Mitsuri: Bence önceki yaşamlarımızda olmuş olaylardı onlar

Obanai: Saçmalama

Mitsuri: Saçmalamıyorum sadece olabilir diyorum

Obanai: Tarih öğretmenini görene kadar beklemeliyiz

Mitsuri: Bence başkalarına da söyleyebiliriz

Obanai: Olmaz asla inanmazlar

Mitsuri: Bence inananlar çıkar

Obani: Ama bize deli de diyebilirler bunun için risk alamayız

Mitsuri: Bence değer

Obanai: Bence değmez

Tam o sırda zilin sinir bozucu sesi duyuldu. İki arkadaş için ayrılma vakti gelmişti. Birlikte sınıflara doğru ilerlediler. Yolları merdivenlerde ayrıldı. Birbirleriyle vedalaştıktan sonra ikisi de sınıfına doğru ilerledi. Mitsuri sınıfına girer girmez Shinobu'nun soru yağmuruna tutuldu. Daha cevap veremeden diğer soruya geçiyordu. Bir ders daha geçti. İşte 3. ders yani Obanai'nin tarih dersi. İki arkadaş yine ağacın altında buluştular ne söyleyeceklerini konuşuyorlardı. Bir süre sonra karar vermişlerdi. Tek yapmaları gereken tarih öğretmenini bulmaktı.

~𝙳𝚎𝚟𝚊𝚐̆𝚖 𝙴𝚍𝚒𝚌𝚎𝚐̆𝚔~

2 ay sonra (tam 2 ay değil) doğum günüm var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 ay sonra (tam 2 ay değil) doğum günüm var. Ama yanlışlıkla ben 1 ay zannettim. Artık Eylül ayından ne kadar nefret ediyosam. Siz düşünmüşke. Okulların açılma ihtimali var. Ve ben okulların açılmasını hiç istemiyorum şimdi kim uğraşçak git gel. İlkokullar açılsın yeter (annem ilkokul öğretmeni) zaten internetim yok yani azaldı durun hemen adımı internetiğğğm yoğğğğğk yapmam lazım.

𝙺𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚌̧
➪𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗻𝗲𝘁 𝘀𝗼̈𝗺𝘂̈𝗿𝘂̈𝗰𝘂̈ 𝘆𝗮𝘇𝗮𝗿
➪𝘆𝗮𝘇𝗮𝗿𝛊𝗺 𝟮𝟬 𝗜𝗤𝗹𝘂 𝗮𝗿𝗸𝗮𝗱𝗮𝘀̧𝛊
➪𝘆𝗮𝘇𝗮𝗿𝛊𝗻 𝗮𝘀̧𝛊𝗸 𝗼𝘀̧𝗱𝘂𝗴̆𝘂 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗲 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗹𝘁𝗲𝗿𝗶 𝗦𝗵𝗶𝗻𝘆𝗮 (𝗮𝗺𝗮 𝗵𝗮𝗽𝗶𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗹𝗮𝗻)

430 kelime

𝕂𝕒𝕝𝕡𝕝𝕖𝕣 ~𝕆𝕓𝕒𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin