2

545 23 9
                                    

Kızlarla beraber salonda oturuyorduk.
Jisoo "bügün nayeon ile buluşcam haberiniz olsun"
Rose " Ben solo'm için çalışıcam şirkete gitmem gerek".
Jennie" Bende Kai ile yemeğe çıkıcam"
Bunları dedikten sonra hepsi bana döndü "evdeyim ben"dedim. Jennie bana "sende bizimle gel"dedi. Kendime eziyet etmeye niyetim yoktu o yüzden reddettim". Jennie ısrar etmeye başladı ve tatlı kedi suratını takındı buna dayanamazdım ve bunu biliyordu."Tamamm"dedim. Jisoo ve Rose evden çıktı. Bizde Jennie ile hazırlanmaya başladık Jennie kısa siyah sırtı açık bir elbise giymişti:

 Bizde Jennie ile hazırlanmaya başladık Jennie kısa siyah sırtı açık bir elbise giymişti:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ben de siyah çizgili bir elbise giydim:

Bir süre sonra kapı çaldı gelen Kai'ydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir süre sonra kapı çaldı gelen Kai'ydi. Jennie'yi görünce eli Jennie'nin kalçasına gitti ve bunu fark ettiğimde boğazımı temizler gibi durmasını söyleyen sesler çıkardım.Jennie'de fark edince arabaya geçtik onlar öne oturdu bende arkaya Kai muhabbet açtı.

Kai: "Lisa senin neden sevgilin yok ayarlayalım sana".
Jennie: " o lezbiyen"dedi.
Kai " nasıl zevk alıyorlar anlamıyorum"dedi
Jennie " hiç sorma çok saçma"dedi.
Kai " Sex dediğin kız ve erkek arasında olur"dedi
Jennie : " kesinlikle"dedi ve onu onayladı.

Ben ise " Sen Jennie ile sex için mi birliktesin?"dedim
Jennie: " Ne saçmalıyorsun Lisa!"
Kai "Hayır tabiki."
Lisa " o zaman?"
İkiside sustu Jennie rahatsız olduğumu anladı ve konuyu açmadı. Beni gerçekten çok üzüyordu kelimeler ile anlatılamazdı homofobik beni küçük düşüren ve benden hoşlanma ihtimalı olmayan bir kıza aşıktım. Geliceğimiz yere vardık. Rezervasyonumuz vardı ve yerimize geçtik.
Kai ve Jennie kendi aralarında sohbet ediyorlardı fakat ben pek olaya dahil değildim. Kai ile Jennie dün olanlar hakkında sadece kendilerinin anladığını düşünerek çok iyiydin vb şeyler diyorlardı.
Ben Jennie'ye cevabını bildiğim ama sormak istediğim bir soruyu sordum "Jennie sen bir kıza aşık oldun mu hiç?" Jennie " ben mi hayır tabiki ben erkeklerden hoşlanıyorum". Biliyordum bunu diyeceğini fakat duymak hoş değildi işte.Yemekleri yedik ve kalktım beni eve bıraktılar onlar Kai'nin evine gittiler... Jisoo ve Rose'nin uyuduğunu düşünüp eve ağlayarak girdim sesli bir şekilde ağlıyordum odama gittim ve kafamı yastığa gömdüm hemen yanıma Jisoo ve Rose geldi.
Jisoo " Lisa noldu niye ağlıyorsun "diyip sarıldı.
Rose " kuşum noldu sana"
Artık kendimi tutamadım ve " Ben Jennie'den hoşlanıyorum"dedim.
Jisoo " tahmin ediyorduk Rose ile ah neden daha önce müdahale etmedik"dedi ve Rose ile sarılmaya başladılar.Onlara "Ben artık dayanamıyorum dün Kai burdaydı beni uyuyor sanıp gözümün önünde seviştiler Jennie her fırsatta lezbiyen olmamı küçük görüyor ve benim yanında öpüşüyorlar"
Jisoo " Lisa bunu Jennie'ye anlatman gerek böyle olmaz"dedi.
Tavsiyeler vermeye başladılar ikiside yanımda oldu bu azda olsa beni çok mutlu etti. İkiside bir sürü şey söyledi ama aynı yere çıkıyordu Jennie ile konuş bunu yaparsam benden soğumasından korkuyordum  hemde çok. Ama söylecektim çünkü artık kendi saygımı yetiricektim dayanamıyorum.
Jennie'nin eve gelmesini bekledim. Saat 1'di Jennie bu sefer eve tek başına geldi.Jennie'ye "Gel konuşamız gerek." Jennie "noldu Lisa"dedi ve tanıma oturdu. Ben ise başladım
"Jennie bunu sana nasıl söylerim bilmiyorum. Ama söylemem gerek artık dayanamıcam nolur benden soğuma senden sadece bunu istiyorum."
Jennie " Lisa ne diyorsun noldu lili"
Devam ettim " senden h-"
Jennie'nin telefonu çaldı. Jennie " Bi dakika Lisa Kai arıyor 5dk ya gelicem"dedi. Bunu bilerek mi yapıyordu her seferinde. Konuşmasını bitirmesini bekledim ama gelmedi.Odaya gittim ve yattım fakat Jennie ile kaldığımız odaya değil Jisoo ile Rose'nin yanına yattım. Jennie ben uyuduktan sonra odaya gitti beni bulamayınca Jisoo ile Rose'nin yanına gitti ben yatıyordum. Jisoo " Jennie şu kızı üzme artık sende hoşlanıyor ve onun yanında Kai'den bahsetmeyi bırak lütfen Lisa iyi değil endişeleniyorum". Jennie Jisoo ya " B-benden mi hoşlanıyor ne hayır Jisoo biz kardeş gibiyiz.
Jisoo " Hayır işte Jennie nasıl fark etmezsin bunu"
Jennie herşeyi düşündü ve herşeyim yerine oturduğunu fark etti. "jis ben bi-" dedi ve odasına gitti. Bütün gece bunu düşündü...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JenLisa (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin