1(s)

785 16 1
                                    


"Jennie kalk artık"diye bağıran Jisoo'nun sesine bende kalktım.Neden Jennie'yi çağırdığını tahmin ediyordum sevgilisi Kai gelmişti her zamanki gibi..
Jennie kalktı kalkınca bile o kadar güzeldiki bana "günaydın lili"dedi.Bende aynı şekilde "günaydın nini"dedim. Nini ve Lili fanlarımızın yani blinklerin bize verdiği takma adlardı. Birbirimize öyle seslenmeyi seviyorduk. Jennie hemen giyinmeye başladım aşağı indim ve Kai bana "Günaydın Lisa, Jennie nerde kaldı"dedi. Giyindiğini söyledim o adamı sevmiyordum zaten sevmem garip olurdu ben Jennie'den hoşlanıyordum ve o Jennie ile sevgiliydi.
Ardından Jennie geldi ve Kai'nin kucağına atladı ve öpüşmeye başladılar ve gittiler. İçim acıyordu bunu kimseye anlatamıyordum.Bu beni daha da üzüyordu Jisoo ve Rose'nin ne tepki vericeğini bilmiyordum. Akşama kadar hiç bir şey yapmadan Jennie'yi bekledim saat 12'yi geçmişti Jisoo ve Rose gidip yattı.Ben ise aşağıda salonda onu bekliyordum. Dışardan Jennie'nin sesini duydum tam açıcaktımki Kai'de onlaydı hemen odaya koştum beni görmelerini istemedim.Jennie ile aynı odada kalıyorduk.Kendi yatağıma yattım ve uyuyor numarası yapmaya başladım.Aşağıdan sesler geliyordu ama net duyamıyordum. Merdiven seslerini duydum yukarı çıkıyorlardı odaya girdiler ve Kai " Lisa bizi duyarsa"dedi. Jennie " o çok derin uyur"dedi. Ve  Kai Jennie'yi duvara yasladı öpmeye başladı sesleri duyabiliyordum. Jennie kısık ve hoş bir sesle inliyordu.Fakat bunu Kai ile yaşaması acı çekmeme sebep oluyordu. Jennie yatağa geçti ve Kai'de tişörtünü çıkarmaya başladı.Jennie'nin boynunu emmeye başladı duyduklarım bir yana istemesemde başıma kadar örttüğüm ince örtüden görebiliyordum.Bu durumu dahada dramatikleştiriyordu. Jennie'nin canını acıtmış olucaki Jennie inlemeye başladı.Kai Jennie'nin üstündekileri hızlıca çıkardı ve göğüslerini emmeye başladı Jennie inlemesinin sesini artırınca eliyle ağzını kapamaya başladı.En son ise Jennie'nin vajinasını yalamaya başladı ardından yavaşça penisinin başını vajinasını sürtü ve yavaşça gir çık yapmaya başladı. Jennie altında kıvranıyordu bu böyle 5-6 dk devam etti. Daha sonra Jennie boşaldı fakat Kai daha boşalmamıştı bunun üzerine Jennie Kai'nin penisini ağzına aldı ve yalamaya başladı. Nedensizce en çok da bu canımı acıtmıştı.Sevdiğim kızı böyle görmek beni hem çok üzüyor hemde umidimi yitirmeme sebep oluyordu.En son ise Kai Jennie'nin yanına yattı ve uyudular. Uyuduklarından emin olduktan sonra kalktım Jennie'nin üstü açıktı onu örtüm aşağı evin önüne çıktım yağmur yağıyordu. Islanıyordum ama bu umrumda olabilicek son şeydi.Bir banka oturdum ve ağlamaya başladım fakat yağan yağmur akan göz yaşlarımı götürüyordu.Sabaha kadar oradaydım saat erken saate eve geri döndüm yukarı çıktım ve o hala burdaydı. Bir süre sonra Jennie kalktı "Kai çabuk kalk bizimkiler görücek"dedi.Kai apar topar kalkıp pantolonunu giydi ve gitti. Sonra Jennie geri yattı 15dk sonra yeni uyanmış gibi yaptım. "Günaydın"dedim. Bana " Bir şey mi oldu Lili normalde Nini derdin"dedi. "Hyr Jennie sadece başım ağrıyor"
Jennie "anladım gel kahvaltı yapalım"dedi.
Hep beraber masaya oturduk.
Jisoo " hadi oturun krepler hazır."
Rose " Jisoo harikasın"
Hep beraber oturduk yemeye başladık
Jisoo "Lisa dün gece nerdeydin evde yoktun"
Ben ise "Hiç"dedim.
Jennie "Lisa bi gelsene sana bir şey dicem"dedi.
Dediğini yaptım ve gittim.Bana yaklaştı ve
"Lisa dün Kai'yi gördün demi?"
"Evet Jennie gördüm."
"Peki şey napıyorsun hani i-" derken
Uyumuştunuz dedim.
Rahatlamış görünüyordu aşağı geri indik kahvaltıya devam ettik.Jennie canımı çok yakıyordu ama onu seviyordum sonuçta seveceğin kişiyi kendin seçemiyorsun değil mi...

JenLisa (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin