Pers Violetta.
Leon stond bij me en zei
L; Violetta.. Kustte jij diego?
V; Nee Leon nee!
Het leek wel of Leon het niet geloofde.
V; Leon Je vertrouwd me toch?
L; Violetta ik vertouw je maar waarom kust diego jou?
V; weet ik niet..
hij keek een beetje om zich heen, ik stond op en sprong in Leon zn armen,
Wat heb ik dit gemist..
"nu schrijf ik niet meer uit de personages zelf maar uit mij"
Roza vond het best wel eng dus liep ze naar de piano in de oefenruimte in de studio en begon ze te spelen, het lied "Te creo" ze speelde het uit haar hoofd en begon toen ook mee te zingen, wat ze niet door had was dat maxim bij de deur stond en toen ze klaar was kwam hij naar haar toe :' Wauw.. Dat was.. Geweldig!' Zei hij,' Roza je hebt echt talent!' Zei hij half blozend wat de 2 niet door hadden was dat nadia bij de deur stond in haar gedachten dacht ze dat ze maxim terug wou maar maxim heeft eenmaal met Roza, toen liep ze bedroefd weg. Maxim herkende de snik die hij hoorde en wist dat dat nadia was:' Uhm.. Roza, ik moet heel even een flesje water kopen, ben zo terug!' zei hij en liep spoedend weg. Nadia was naar buiten gelopen en ging daar op een bankje zitten, maxim kwam toen naar buiten gelopen en zag nadia zitten en toen ging hij naar der toe:' Hee.. Wat is er ?' Zei hij met een lieve stem waar je geen nee tegen kunt zeggen, Nadia keek hem aan met betraande ogen :'nee er is niks.. Geloof me maar..', ' Wel Nadia ik zie toch dat er wat is, vertel wat er is!' Nadia keek hem smekend aan :' Owh kijk nou het is al heet laat mijn les begint!' Zei ze snel en wees naar haar arm waar een zogenaamd horloge zat toen rende ze weg. Maxim had niet door tot Roza weg liep. Hij bleef daar zitten en bedacht zich in zichzelf 'kom op Maxim je weet dat je van Roza houd en niet meer van Nadia!'
Roza liep naar huis waar ze een afspraak had met haar bijles docent. Roza had net haar oordopjes ingedaan en op dat moment kwam er een jongen achter haar aanlopen, ze herkende zijn gezicht niet dus ze liep verder. Wel had ze het gevoel dat ze werd achtervolgd dus ze liep nog een straat verder in de hoop dat hij weg zou gaan. Toen ze merkte dat hij niet weg ging liep ze een meter verder en draaide zich in een klap om 'sorry maar ken ik jou?' Waarop de jongen moest lachen 'Nee' zei hij met een brede glimlach. 'Zou je me dan niet willen achtervolgen?' Dus de jongen knikte en draaide zich om en liep weg 'dag schoonheid'. Eenmaal thuis aangekomen pakte ze snel haar boeken en toen was het tijd vooe haat bijles. Op dat moment waren in de studio ook nog lessen bezig, van de nieuwe docent hadden sommige kinderen dans en de andere docenten gaven de andere lessen.Hooii guys!
Ja ik ga weer verder schrijven want ik heb zomervakantie! Ik ben ondertussen ook een nieuw boek begonnen 'winnen of verliezen' als jullie zouden willen mogen jullie daar ook naar kijken! Blijf vooral mijn boek promoten als jullie hem leuk vinden!
Liefss R x.
JE LEEST
Te Quiero ❤
Novela Juvenilhey iedereen, ik ben Roza en dit is een Soort van Violetta Story. Met nog meer mensen. meer liefdes. en de rest lezen jullie in DIT boek! ik hoop dat jullie het leuk vinden! xxx Roza ❤