Sınıfa girdiğimiz de herkez bize bakıyordu. Sanki hayatların da hiç bir kızı erkeğin yanında görmediler.
- Hayırdır ne bakıyorsunuz
- Ethan tamam boş ver
- Dur bella dur derdi ne bunların anlayalım bir.
- Ethan boş ver dedim geçelim yerimize hoca gelir birazdan.
Sınıfta ki melvinin konuşması sinirlerimi bozmuştu.
- Bırak bella ne yapacakmış acaba ethan bey.
Artık kimse beni tutamazdı bella bile.
- Bilader ayağını denk al yoksa ben seni adam etmesini bilirim.
- Ben senin nerden biraderin oluyorum. Sen git başkasına birader de.
Tam konuşmaya başlayacaktım ki bella'nın bağırışı her herkezi susturdu.
- Tamam güzelim sen sakin ol yerimize geçerim ben.
- Ooooo güzelim ha
- Gençler ethan bella'yı seviyor galiba güzelim falan.
- Lan sen çok oldun artık.
Bella ortamıza girdi ve
- Yeteeeeeerrrrr, sizden nefret ediyorum sınıfımı değiştiricem artık ben yokken edin kavganızı.
- Melvin okul çıkışı teke tek edicez kavgamızı bodruma gel ben sana akşam konum atarım.
- Okey orda görüşürüz
- Size inanamiyorum gerçekten çocuk gibisiniz.
- Sen kafanı yorma güzelim akşam ona dersini vericem ben.
Hoca gelmişti ve derslere geçtik bella uyuyakalmıştı. Tenefüs olmuştu ve ben kantine gidecektim. Bella'yı uyandırıp bişey isteyip istemeyeceğini soracaktım fakat derin uykudaydı uyandırmak istemedim.
Melvi'nin ağzından:
Sınıfa girdigim de bella tek başına uyuyordu sırasında hazır ethan da yokken ona sessizce dersini vermeliydim. Benimle uğraşmak ne demekmiş görsün.Kapıyı kapattım ve bella'nın yanına oturdum. Öyle güzel uyuyordu ki kıyamıyordum dokunmaya ama bunu yapmak zorundaydım.
Saçlarını okşadım ve geriye attım boynundan öpmeye başladım inleme sesleri geliyordu ama gözlerini açamıyordu bacaklarına ellerimi değdirdim ve gezdirmeye başladım. Ve ağzından ethan çıktı hemen ellerimi çektim ve sınıftan çıktım 5 dakika sonra da ethan sınıfa girdi. Bella'nın yanına oturdu ve bende sırama geçtim. Bella uyanmıştı ethana gülümsüyordu.
Ben ise sinirli tavırlarımı sergiliyordum.
Ethan'nın ağzından:
Bella'ya ne olmuş böyle sanki rüyasında güzel bişey görmüş de mutlu olmuş gibi.- Ethan
-Efendim güzelim
- Akşam bize gelir misin? Yine
Niye tekrar onlara gelmemi istedi ki ailesi yanlış anlıcaktı artık.
- Yok güzelim hep size gelirsem ailen yanlış anlar.
- Ailem bu sabah yurt dışına gitti evde tek kalıcam sende gel demiştim hem beni yalnız bırakmamış olurdun.
Ailesi yoksa gitmem gerekiyordu onu yalnız bırakmamalıydım.
Ahh olamaz melvinle olan kavgamız ne olacak peki.
Neyse ben onu hallederim.
Melvine mesaj atmıştım ve o da anlayışla karşıladı bu akşam bellalara gitmiştik. Bella mısır patlattı bende abur cuburları hazırladım içecekleri koydum.Yanıma geldi ve filme başladık.
- Ethan
Yavaşça yanıma yaklaşıyordu ben ne yapacagimi bilmiyordum dudaklarıma yaklaştı seni seviyorum dedi.
Geri çekildim.
- Bella iyi misin sen
- Gayet iyiyim ethan sadece bugün okulda yaptığın çok hoşuma gitti.
Neyden bahsediyordu.
Dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpmeye başladı. Üstüme oturdu sürtünmeye başladı. Kendimden geçmeden kalkmam gerekiyordu.
- Bella dur
- Hadi ama ethan sende istiyorsun biliyorum. Bugün okulda yaptığın şey senin de hoşuna gitti.
- Neyden bahsediyorsun bella açıkça konuş.
- Nasıl yani o sen değilmiydin
- Neee, bella yoksa
- Hayır olamaz ya o olamaz dimi
- Ben gidiyorum bella ona gününü göstereceğim.
Bu bölümü biraz uzun yazdım diğer bölümlerde görüşmek üzere ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ AŞK YUVASI ♡
RomanceYep yeni hikayelerle görüşmek üzere Siyahımsı gözleri ve kırmızıya akan dudakları bakmaya doyamamak. Tek aşkı o kişi olan ve sadece onu düşünen düşünürken kalbinin sesini dinleyen onu görünce elleri ayakları titreyen. Sadece o diyen kişi. Başka e...