Szerelem első írásra

22 0 0
                                    

Ősz volt. Hideg, esős nap lehetett, nem is emlékszem... Akkor találtam rá az első internetes baráti csoportomra. Eléggé fiatal "kislány" lehettem. Ez az egész az Instagram platformon kezdődött. Mivel a barátaim eléggé pörgősek, gondolták, hogy bevennek egy csoportba. Udvariasan köszöntem, mindenki visszaköszönt. Akkor láttam meg a fiút, akibe szerelmes lettem (eléggé extrém módon). Gondoltam írok neki egy sziát, hogy kedvesnek tűnjek. Mivel fiatalemberünk Romániában élt, nem tudtam vele nagyon találkozgatni, szóval egész nap írogattunk. Emlékszem, amikor először hallotta a hangom, megdicsérte. Ez nekem nagyon tetszett, úgy hogy mégjobban beléestem. Mivel nem én voltam az egyetlen lány a csoportba, úgy éreztem, hogy nem engem kedvel, hanem a másik lányt.

Eltelt három-négy hét az ismerkedésünk óta. Egyszer azzal köszönt, hogy had írjon már nekem valamit privátban. Mondtam neki,hogy jólvan, nekem nem baj. ITT KEZDŐDTEK A NAGY BAJOK! A csávónak tetszettem! Akkor mondtam ek neki, hogy ő is tetszik nekem. Összejöttünk, minden happy... Ugye? Nem hinném én sem. Kb 3 hétig tartott az egész. Egyik nap ráírok, hogy már rég óta nem ír. Mi lehet a baja? Így válaszolt:
- "Hát én a távolság miatt nem szeretnék veled többet együtt lenni...🥺🥺"
Mondtam neki, ohh~ hát persze, ez egy érthető ok. Egy héttel kiderűl.. Titokban "megcsalt" egy másik lánnyal, mérges lettem, és ráírtam, hogy mi a F@SZT képzel magáról. Elmondta, hogy a csajszika jobb, hát jóva' fiam, nekem fasza. Kiderült, hogy azt terjesztette rólam mindenkinek, hogy én csaltam meg. KIKÉREM MAGAMNAK??? Azóta amúgy még nem is láttam. ;)

Egy Tinédzser ÉrzelmeiWhere stories live. Discover now