Chicago.

9 0 0
                                    

Talán tavaly nyáron ismerkedhedtem meg a fiúcskával. Egy évvel idősebb volt mint én, ilyen tipikus mély hangú, tészta hajú (főzetlen, ropogós soba tészta haj) fiú. Amikor bekerült a csoportba, egyből elkezdett velem flörtölgetni, ami nekem TERMÉSZETESEN tetsztett (fúj). Azon a napon megbeszéltük (én voltan egyedül lány bent a hívásban, plusz 3 fiú), higy felhívjuk egymást és beszélgetünk. Amikor megszólaltam a csodálatos angol tudásommal, egyből mondta, hogy cuki a hangom (most már mély hangú vagyok, akkor ilyen nyavajgós voltam). Na hát itt lett a csoda, szerelmes lettem.

Kértem a közeli barátjától segítséget, hogy hogyan szeressen ő is belém. Na a kiszemeltünk azon a napon rám írt, hogy mutassam már meg neki az arcom. Hát megmutattam, )akkor még hosszú hajam volt)... hujaj. Egyből mondta, hogy jaj de szexi neg cuki vagy, azt a kurv@. Mégjobban beléestem. Eltelt pár nap, és gondoltam, hogy elmondom neki, hogy kedvekem. Elmondtam... én is tetszettem neki. Összejöttünk hujuj de jó, de jó... nem volt jó. Az első hónapban folyamatosan beszélgettünk, tökre jó volt. Azután ő már nem is törődött velem. Csak hetente beszélgettünk. Kb November lehetett, és egyszer azzal köszönt, hogy "ja bocs a baratnőmnél voltam". Várjá' csak..  kinél?? Itt annyira kiakadram, hogy szét szidtam. Azóta egyszer SE láttam. :)

Egy Tinédzser ÉrzelmeiWhere stories live. Discover now